|
LED-strip til fladskærm? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6292 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2021 kl. 18:24 |
Det er lykkedes for mig at ødelægge det meget skrøbelige stik (to tynde ben), der forbinder LED-strippen og netledningen
Kan I anbefale en strip med et mere solidt stik? Den skal klæbes fast på bagsiden af fladskærmen og farven skal være varm hvid
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bruger Philips Hue lightstrip.
De virker meget fornuftige
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6292 |
OK
Det må så være den her?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
ja lige den
|
|
![]() |
|
Kan det passe at det kræver to styk tilbehør - Bridge og Dimmer Switch - at kunne tænde/slukke på en kontakt
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4998 |
Du kan købe 3 m LED strip i farver i jem og fixe for 89 kr. se side 24.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Jeg spørger fordi jeg lige har klæbet det fast på fladskærmen
Så lidt for sent med tip, ellers tak ![]() Strippen kostede 500 kr. - fint, det vil jeg godt give En bridge koster 400 kr. og en dimmer switch koster 150 kr. Det vil jeg så ikke give
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Philips hue strip burde kunne styres med Bluetooth.
Er ikke helt sikker
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19631 |
Skal jeg bruge flere produkter for at kunne anvende Hue lightstrip plus? Nej. Du kan styre en indendørs Hue lightstrip med Hue Bluetooth appen eller føje den til en Hue Bridge (sælges separat) for at få adgang til hele serien af intelligente belysningsfunktioner. Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19631 |
Så må du styre den med din telefon...... eller lade den være slukket! Klaus
|
|
![]() |
|
OK, jeg vil prøve med app
Troede bare at man som minimum skulle have en bridge
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
Styre lys fra app er ikke ligefrem særligt smart.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |