|
Leje film ved Yousee, hastighed på net |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Februar-2012 kl. 10:28 |
Hej
Har en kollega der har spurgt mig hvor hurtig forbindelse hun skal have for at kunne bruge yousee's lejefunktion, om 8 mbit er nok eller om hun skal op på 12 mbit, nogen der har erfaringer med det? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40548 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mig bekendt så kommer det til modtagerboxen via antennekablet og ikke via nettet.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Jeg tror han mener IP TV.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Okay, kender ikke maskinen, men vil jeg da sige til hende så. Tak
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Det står vist inde på lejesiden hvis du bruger den over computeren, men kvaliteten er nu ikke noget at råbe hurra for.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Hun siger dig at hun er bleer oplyst om at den skal på nettet for at kune se disse film?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40548 |
Hvad er det så.? Via You See modtageren eller via IP.? Med boxen er det via antenneforbindelsen. Stor trafik kan dog have indflydelse på hvor godt det kører.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Det vil ikke virke uden der er returvej, enten via Boxmodemmet eller via trådløs/Rj45 forbindelse.
|
|
|
|
![]() |
|
Og hvor hurtigt skal det være
|
|
![]() |
|
Det er kun lidt data udveksling der foregår. Enten via det interne modem eller via Dongle/RJ45. Returvej via antenne er KUN hvis ikke der er You See internet, er der det skal der bruges Dongle eller Rj45 forbindelse.
|
|
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
Snakker vi yousee tv via antenne kabel behøves der ikke nogen hastighed da man bare sender forspørgsel via nettet. men modtager filmen via antenne kabel
|
|
![]() |
|
Hvis der som det er nu, at Linkindikatoren er tændt, så er der Returvej.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |