|
Leje film ved Yousee, hastighed på net |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hansie: det er umiddelbart svar på spørgsmålet.
Hun havde forstået filmen også kom over nettet, og jeg ved intet :) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40547 |
Så er der forstået forkert, men det kræver netforbindelse til lidt kommunikation. Ligeledes kræves selvfølgelig et kort og et + abbonement.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Så er alt helt i vinkel og jeg blev også klogere, :-)
Tak for input |
|
![]() |
|
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2049 |
Man kan leje film både på sin computer, og via en "Selector" eller hvad de nu end kalder deres bokse nu om dage.
Desværre er bitraten som altid lav på net og især webbaseret indhold, så 2 Mbit/s er nok til Web-tv, delen (ifølge YouSee's egen faq) mens HD-lite filerne næppe bruger [meget] over 5 Mbit/s (de nævner det ikke specifikt) som det gælder de fleste af den type HD-lite services Der er det normalt at bitraten på HD-lite materiale kun er 'op til' 5 Mbit/s ....Desværre! ![]() Med 39 kr for leje, fortrækker jeg da også selv 2 minuters frist luft, og så en Blu-ray i usammenligneligt meget højere kvalitet til meget lavere pris med hjem under armen fra Blockbuster. Havde det været samme pris og samme kvalitet, så kunne jeg have fundet på at blive hjemme i den her kulde, men den slags quality+convenience syntes desværre at ligge bedrøveligt langt ude i fremtiden ![]() Redigeret af TBC1 - 01-Februar-2012 kl. 18:52 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |