|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Hvis man tegner et månedligt abonnement, er spørgsmålet så bare, om ens abonnementet automatisk udløber efter en måned, eller den automatisk bliver fornyet.
Men er desuden faldet over følgende på deres hjemmeside. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement hvis du ønsker at slutte dit engagement hos GameScribe. Du kan selvfølgelig beholde spillene i den resterende abonnementsperiode, selvom dit abonnement er opsagt. Eventuelle spil skal returneres senest 6 dage efter udløbsperioden. Dvs. at der er en tidsfrist, hvilket ellers ummidelbart ikke rigtig fremgår af deres grundlæggende betingelser, men det er selvfølgelig fair og forståeligt nok. Redigeret af vasif - 13-Maj-2009 kl. 12:14 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jeg bestilte igår aftes 2 spil, og de lå i min postkasse til middag i dag. Så jeg er godt tilfreds! |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
jeg har for en måned siden valgt gamer abonnement og jeg havde sat prototype som mit nummer 1. og jeg fik det som første spil og har spillet det i hele den måned. og sendte det tilbage så de havde det den dato som den nye månede startede og jeg kunne få et nyt spil. og de sendte samme dag og jeg gik igen min 1 valgte som ar infamous. så jeg er virkelig tilfreds. så hvis nogle kunne tænke sig og spille lidt spil den at skulle købe dem, så er dette virkelig den billigste måde. og det fungere rigtig godt. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Ja det fungerer udemærket. Dog synes jeg at de er langsomme til at opdatere deres spilkatalog.
|
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
ja. men sådan er det tit med leje når det er sådan nogle firmaer. det er jo ikke bare og købe spillet og så leje det ud. det er jo nogle speciel købsaftaler. sådan er det også tit med film. hvis ikke de er de store kæder som f.eks. blockbuster.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja okay, det var jeg ikke klar over. Men jeg undrer mig over at der inde under mit abonemment ikke står at jeg har lejet hverken Motorstorm 2 eller Pure, jeg kan faktisk heller ikke se at jeg har noget abonemment. Det virker lidt til at det er blevet opsagt, ud rent faktisk at være det. hmm.. |
|
![]() |
|
![]() |
hmm ja lyder lidt underligt. Men bare prøv og skriv til dem hvis de er. jeg har snakket med dem via mail. og de svarer relativt hurtigt og er rigtig flinke.
|
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
![]() |
Er der en update på denne her? Er de noget værd? Oder...?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har selv brugt dem et godt stykke tid. og det fungere bare. og det er sku rigtig lækker måde at få lov til at spille de nye spil på hele tiden. uden at skulle ud og bruge en masse penge. selvfølgelig får man ikke spillet lige på udgivelses datoen.
|
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
![]() |
Ok - men hvor længe går der inden de får nye titler?
Lad os fx sige Mass Effect 2, der udkommer i morgen. Hvis du nu havde den som nummer 1 på din liste, hvor længe ville der så ca gå inden spillet dumpede ind af brevsprækken? For der er vel også andre, der har det på første pladsen...? |
|
![]() |
|
![]() |
...og tak for dit hurtige svar, forøvrigt!
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
altså jeg har været heldig at få de nye spil med det samme. Har kun prøvet en gang hvor jeg fik et der ikke var på min første plads. og ja det er jo det som der er ved at leje på den måde man kan ikke være sikker på man får det lige når man vil.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |