recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lekruse's Setup (Nye Billeder)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lekruse's Setup (Nye Billeder)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2020 kl. 15:47
Ser godt ud! Hvor har du fået printet billede på akustisk panel?
Til top
Lekruse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-November-2012
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lekruse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2020 kl. 15:54
Takker. Det har jeg fået hos et firma der hedder GIK Acoustics, også der de andre paneler er købt.
Det var super nemt, men dog ikke helt billigt, men kan dog klart anbefales. Særligt hvis de skal installeres i en stue hvor det skal se godt ud. Til en dedikeret bio havde jeg selv lavet dem DIY.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2020 kl. 20:06
Der er dælme også sket noget med dit setup. Fedt at se jeg ikke er den eneste der har valgt B&O Center og dermed fravalgt TV-bordet.

Angående akustiske plader med tryk, så er lasertryk faktisk ret så billige. Bare aldrig tage en af gangen. Stykprisen tager et gavaldigt hop allerede ved 2 stk. Fx omkring lige over 1500kr for 2 stk af 100x80cm med 40mm tykkelse. Det kan man sgu ikke kalde dyrt.
https://lasertryk.dk/akustiklaerreder#0
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu