|
Lenovo T400 sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2015 kl. 21:06 |
Har ingen pris ide så bud gerne.
Specifikationer: Lenovo T400,Type 2768-CTO Intel core 2 duo, 2.4 ghz 8 Gb ram 320 Gb harddisk 1600x900 i opløsning |
|
![]() |
|
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvornår er den fra?
Har du kvittering? Hvor befinder den sig? Hvorfor sælger du? |
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Den kan ikke have 1600x900 opløsning den maskine.
Hvordan har batteriet det? Hvordan er standen på selve maskinen? Hvor kan den afhentes? Jeg er interesseret. |
|
![]() |
|
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Den er produceret i 2009. Jeg har selv købt den nybrugt for 2 år siden. Har kvitteringen fra købet. I Ballerup. Den kunne godt trænge til et nyt batteri ellers er standen fin. Jeg sælger fordi jeg godt kunne tænke mig noget andet.
|
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Prisidé ?
|
|
![]() |
|
Det er den høje opløsning den har.
|
|
![]() |
|
Den kan umuligt have 1600x900.
|
|
![]() |
|
1440x900
|
|
![]() |
|
hvad tænker du af pris?
Hvordan er standen på maskinen? |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Pm sendt. 😊
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |