|
Lenovo tablet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
janr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-December-2005 Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juli-2016 kl. 22:06 |
Har kig på en brugt Lenovo tab2 a10-70f men er sgu kommet i tvivl om prisen. Kan se de har den i Elgiganten til omkring 1.600kr. Men er der nogen der har set denne model på tilbud? De plejer at køre tilbud på deres tablets ned til omkring 800-900kr, men gælder det også denne model? Sælgeren vil have 1.000kr (1 år gammel) 😩
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4720 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Jeg syntes også at 1.000 kr for en et år gammel Lenovo Tablet lyder højt. Der er en brugt til salg på engelske eBay. Jeg ved ikke hvad den ryger til i dag klokken 17:33. Og andre som er returneret af kunder: Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 13-Juli-2016 kl. 06:02 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
jeg har haft modellen hjemme fra komplett, den er langsom i de app´s der ligger på den.
lyden er dårlig, den er spinkel i opbygningen så den kan vrides |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Jeg har omtalte model (32GB) - og den kører uden problemer de APPs jeg/vi har bug for. Jeg har tidligere set denne model (16GB) nede i omkring 1100.- i Elgiganten. Bemærk at der er 2 modeller - en med 16GB og en med 32GB.
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
ligeledes 4g/lte model findes også
|
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Har en to år gammel Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 med 32 gb.
Ikke brugt så meget og du skal få den for 500,- evt. plus porto hvis interesseret. Mener nypris var ca. 2700,- men har kvittering. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |