recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lenovo Yogo 900 godt køb?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lenovo Yogo 900 godt køb?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2016 kl. 22:13
Tak for svar, forklaring og feedback

Jeg må dog indrømme at den XPS så lækker ud, og det med kanten er skærmen er så tynd er helt genialt, men jeg synes dog den model jeg kunne købe var for dyr ift. hvad jeg fik. i5, 6200U og 128 GB SSD til godt 7.000 kr. I min optik for dyrt når liste prisen i butik er godt 10.000 kr. kun for denne model af XPS. Men så fandt jeg dette tilbud på 5.500 kr. for en T460s og så glemte jeg alt om XPS må jeg indrømme!

Aerik. Nu er jeg bare nysgerrig. Hvad er forskellen på 7th gen i-CPU og den 6. Gen M CPU som din Latitude har?

Redigeret af Chrizzy - 13-Oktober-2016 kl. 22:27
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 20:16
egentlig ikke voldsomt meget. man har sådan set bare omdøbt cpu'erne til den nye generation, så der ikke længere er m-modeller (som i virkeligheden var en meget kraftigt neddroslet core i-cpu). Men den helt store forskel er selvfølgelig strømforbruget. Det er nu så langt nede at man faktisk kan lave maskiner uden blæser nu med en i-model. (du kan altid kigge på ark.intel.com) (OG noget Microsoft har haft desperat brug for for at undgå de jetjagere i surface pro når man vælger med en i7-baseret model :-) )

Performance er selvfølgelig også blevet en kende bedre - især på grafikdelen, men den overvejende ting er så afgjort performance per watt, som der er enorm fokus på hos intel. MEN kaby Lake maskiner er dog ikke lige helt så meget på lager endnu, så man er desværre nødt til at vente en kende endnu, hvis man bare ikke KAN undvære latest and greatest. Men jeg er nu temmelig sikker på du bliver vanvittig glad for din 460s'er. God fornøjelse med den!
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu