recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - L’ers bio (Nye billeder 31/7)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketL’ers bio (Nye billeder 31/7)

Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 18:51
Ser jo super ud,er du ellers tilfreds med dit tv'et indtil nu?
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 19:14
Faktisk så havde jeg forventet lidt mere.. Ikke at det er dårligt, for det er det bestemt ikke. Men jeg havde bare forventet der ville være en større forskel fra et PX80. En ting som jeg synes stod bedre på PX80 var tv kanalerne. Men det kan jo samtidigt også være noget at gøre med størrelsen, det er jo trods alt 13'' større end det jeg havde før.
Men et super tv, det er det i hvert fald. Jeg troede bare der var en større forskel.

Men mon ikke det bliver bedre efterhånden som det er kommet over de 200 driftstimer og jeg får det kallibreret? Det tror jeg i hvert fald
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 19:58

Oprindeligt skrevet af L'er L'er skrev:

Faktisk så havde jeg forventet lidt mere.. Ikke at det er dårligt, for det er det bestemt ikke. Men jeg havde bare forventet der ville være en større forskel fra et PX80. En ting som jeg synes stod bedre på PX80 var tv kanalerne. Men det kan jo samtidigt også være noget at gøre med størrelsen, det er jo trods alt 13'' større end det jeg havde før.
Men et super tv, det er det i hvert fald. Jeg troede bare der var en større forskel.

Men mon ikke det bliver bedre efterhånden som det er kommet over de 200 driftstimer og jeg får det kallibreret? Det tror jeg i hvert fald

Okay,det var ikke det jeg oplevede da jeg skiftede mit PX80 ud med mit Pio 5090H,billedet virker mere rolig,ligesom der er en del mere dybde i farverne f.eks,den røde farve virker mere dybrød i det,samt skyggedetalje i det sorte,forbedringer efter en kalibrering er klart bedre,så er det ligesom det hele falder på plads,nogen siger man skal vende sig til billedet efter kalibreringen,i mit tilfælde var det ikke noget problem.

Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 14:21
Det var da godt at høre. Så kan det være jeg bliver mere tilfreds når jeg engang også får mit kallibreret
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2009 kl. 22:42

Så fik jeg købt mig en multifjernbetjening. Det blev til en Logitech Harmony One

Det tager lidt lang tid at sætte den op, men jeg tror helt sikkert at det  bliver nemmere at styre det hele i sidste ende

Det eneste jeg ikke kan styre med den er min PS3.

Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top

Besvar Besvar Side  <1 678

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu