|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
hmm jeg mener at der da jeg fik en fra the hut, at der stod incl. VAT .. ??
fandt lige på DVD.co.uk : "All prices listed on the site include VAT (where appropriate)." |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
jeg ved det ikke. jeg har i hvertfald fået en regning på moms, for film fra dvd.co.uk en gang. altså fra post dk. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
okay.. hmm mærkeligt.. :S ;) men den side du tidligere linkede til står der at der ikke er risiko for told osv ved køb ved dvd.co.uk .. ??
|
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
det har der jo heller ikke været nogen, som har troet før. men så lige pludselig, fik jeg en med en momsregning på. og efter undersøgelse, ser det ud til at dem over 80kr, skal der betales moms og over 160kr også told fra lande som schweiz og norge. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
okay.. men lande som er i EU .. ?? skal man da også betale moms osv ?
|
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
nej. ikke hvis de sender fra eu. det er der bare ikke så mange der gør. du kan finde en liste over forhandlere her. http://www.hdfreak.dk/forhandlere.htm der kan du se om der er told risiko. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
okay tak .. ;)
|
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
bestilte mandag aften 4 bluray ved dvd.co.uk som de havde på lager.. inkl den nye transformers.. de sendte tirsdag da jeg jo bestilte for sent mandag, og jeg fik dem i går, torsdags.. dvs. 2 dages levering og ingen ekstra omkostninger eller lign :D
|
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
Nielsb90 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Der er dog en ting galt med dvd.co.uk.... Og det er at der er nogle film man ikke kan bestille! Jeg har prøvet at bestille Diary of the Dead, Harold and Kumar escape from Guantanamo Bay, og The Orphanage... Men der står at på grund af nogle EU restriktioner kan de ikke sende til mig Det er jeg vel ikke den eneste som er stødt på |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Men det er vel kun godt, at de har gjort det, selvom det dog selvfølgelig er ærgeligt. Især med de film de har sat til 16.02£, heheh.
Men så slipper man for at ens film bliver alt for dyr ![]() |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() |
Nej kunne heller ikke få lov til at bestille pearl harbour den anden dag af samme grund |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |