|
Levetid for Pioneer tv |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Gedegutten
Junior bruger Oprettet: 19-Marts-2010 Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg var her til aften vidne til at mit KRP-500A slukkede, nægtede at tænde igen og kvitterer med 3 røde blink på panelet på opfordring.
Det er præcist 10 år fra første ibrugtagning. Så det var levetiden på dette eksemplar. Uanset problemets størrelse og mulige genopretning, agter jeg ikke at kaster penge efter det - tænker elektronikken vil vedblive at fejle på nye måder hvis det fikses. Bedste tv jeg har ejet, RIP Kuro. snøft
|
||
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er en 5090 til salg her på siden... med lidt held kan du måske få den for en 500 las... selv om det selvfølgelig er en chance at tage. Men hvis det fungerer fint er det enormt meget kvalitet for de penge.
|
||
Ning
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5287 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor står det parkeret?
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Gedegutten
Junior bruger Oprettet: 19-Marts-2010 Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er i Svendborg. Men man har et standpunkt til man tager et nyt - og således må jeg erkende at jeg fik lidt gnist efter at se det fikset da jeg i ren vantro liige skulle se om det nu kunne passe inden jeg gik på køjen... vupti, tændte det som vanligt! Men det er jo en stakket frist, så nu er jeg gået ind i jagten på brugbart materiale om fejlkoder og mulige løsninger.
|
||
hik7
Bruger Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 235 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
mit krp-500a er også begyndt at opføre sig underligt :-( når jeg tænder det, lyser tv’et blå og skifter til rødt, hvorefter setup-boksen giver 8 blå blink... hvad jeg har kunne læse mig frem til er der stor sandsynlighed for at det er nogle spændings regulatore der er gået, der er vist 3.. og de koster intet i indkøb, og sidder på undersiden af mainbordet i boksen...
Det hjælper også nogle gange at slukke alt, hive stik ud.. og holde tænd sluk inde 10sek... og lade den stå uden strøm ... Men ikke en helt brug bar løsning.. Så den skal forbi doktoren.. Aner slet ikke hvad jeg skulle bytte det med, er der kommet Noget der slår det på sort niveau? 7/8år siden jeg har fulgt med
|
||
Pioneer KRP 500A - Samsung SMT-H3126 - Playstation 3 - Denon 2807 - Fuld Dali Concept 5.1
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26487&PN=1 |
||
ARTISTEN
Super bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 468 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg må beklage for jer der gerne vil have nyt:
De nye plasma alså pioneer 427, 100000 timer, 8 timers forbrug hverdag 12500 dage eller 34 år |
||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
||
Boffer24
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af Boffer24 - 10-Juli-2018 kl. 06:10 |
||
mikkelsen1980
Super bruger Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 384 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fortryder at jeg gav mit 42 plasma tv væk for 4 år siden.
Kunne godt bruge et til mit kælderrum, overvejer netop et 50" Pioneer. Synes dog mange af dem står til flere tusinde endnu, er det ikke i overkanten at kaste efter 10 år gamle tv?
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mange af dem har også været til salg læææænge.
5090 må ikke koste over 1000 kroner. Klaus
|
||
ole post
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Ole Hansen
|
||
ole post
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
kan du nævne nogle af de områder som du mener er bedre på nye fladskærme
|
||
Ole Hansen
|
||
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg købte min 507'er i 2007 og den har kørt upåklageligt lige siden. Nu ser jeg heller ikke tv 8 timer om dagen men det er alligevel ok. Jeg synes også at kvaliteten på mange lcd skærme er for dårlig til at jeg vil skifte, men OLED'erne er bedre det må jeg sige. Spørgsmålet er så om man synes det er så meget bedre at det er tid til at skifte :-)
|
||
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |