|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() Sendt: 20-Maj-2010 kl. 19:01 |
||
læste lige at LG's LX950 er til opvisning i rødovre hos expert... jeg er ikke lige i nærheden, så ville høre om andre havde været forbi og opleve deres 3D topmodel ?
ved nogen om der også er film med i pakken fra LG?
Så at justbuyit har et pakke tilbud på LX650 med 4 stk 3D briller, og har læst LG vil understøtte begge 3D modes, og vil brillerne her så være "polariserede" eller "shutter" briller?
formoder shutter brillerne er de dyre, som jo er aktive.. eller?
det er nok mere et spørgmål til justbuyit end brugerne herinde?
Redigeret af pendec - 20-Maj-2010 kl. 19:02 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
Er der nogen som ved om der er pvr funktion på lx650?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||
Jeg kunne godt tænke mig at vide omm nogen har købt "3d pakken" hos justbuyit , og hvordan skærmen er som 2D skærm og vel også om 3D på LG kan bruges..
|
|||
![]() |
|||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
||
Her en en anmeldelse af topmodellen http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1276864194
En god start, som giver svar på mange spørgsmål. Man får ingen film med. Hvis vi snakker om LG's topmodel, fortæller anmelderen, at i 2D er det én af de bedste LCD-skærme på markedet, men i 3D halter den lidt bagefter en VT20, men er omtrent på niveau med Samsung's 3D LCD-topmodel. Kan ikke specifikt svare på hvordan LX650 perfomer. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det ser ud til at være et ok tv. Jeg kan desværre bare intet om, at der er en pvr. funktion på det.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
||
Nej, de har tilsyneladende desværre ikke PVR-Funktion, heller ikke plasma-modellerne.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
husk endelig at skriv lidt om din oplevelse, hvis du beslutter dig for denne.. jeg har selv den gamle PQ6000 og har lidt svært ved at vælge LED løsningen, selvom den godt nok ser smart ud. 3D er mindre vigtig, men da justbuyit nu har "tilbuddet", så er jeg stadig lidt hook på om man skal vælge den med det ekstra som fås. jeg fandt den ikke meget billigere end de 16.5k alligevel, men det har måske ændret sig. 4 stk briller er jo også fint, hvis man ser på samsung og deres 2 stk for 800kr(vistnok med 1film) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Og jeg skal da nok lige melde tilbage, hvis det bliver til noget.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
surt ellers med den samsung, så ringe i butikken var den ikke da jeg så den, men nu er jeg lidt LG fan her, så valget ville falde på den når den kom.. men lad os håbe på det bedste udfald, så du kan prøve en anden skærm. |
|||
![]() |
|||
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
||
Kan man få 2 stk 3D briller for 799 ?
|
|||
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |