recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 3D topmodel i rødovre, har nogen set LX950?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 3D topmodel i rødovre, har nogen set LX950?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2010 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Nej, de har tilsyneladende desværre ikke PVR-Funktion, heller ikke plasma-modellerne.

Øv, da også. Nu havde jeg lige vænnet mig til i mit lorte samsung. Det må bare undværes.

husk endelig at skriv lidt om din oplevelse, hvis du beslutter dig for denne.. jeg har selv den gamle PQ6000 og har lidt svært ved at vælge LED løsningen, selvom den godt nok ser smart ud.
3D er mindre vigtig, men da justbuyit nu har "tilbuddet", så er jeg stadig lidt hook på om man skal vælge den med det ekstra som fås.
jeg fandt den ikke meget billigere end de 16.5k alligevel, men det har måske ændret sig.

4 stk briller er jo også fint, hvis man ser på samsung og deres 2 stk for 800kr(vistnok med 1film)
Jeg mangler bare at samsung prestige skal komme og skifte en strømforsyning, og hvis det ikke virker, så skulle jeg endelig kunne få penge tilbage. Og hvis det sker, så regner jeg med at købe dette lg.
Og jeg skal da nok lige melde tilbage, hvis det bliver til noget.
Jeg håber nok dybest set, at du får pengene tilbage Flemming. Gad vide om du nogensinde vil blive rigtigt glad for det TV - efter alle de problemerConfused
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2010 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg håber nok dybest set, at du får pengene tilbage Flemming. Gad vide om du nogensinde vil blive rigtigt glad for det TV - efter alle de problemerConfused
Det er nok også det, jeg håber efterhånden. Bare det, at når jeg skal starte op første gang, om dagen, så er det lidt ligesom at spille i lotto. Man kan håbe på gevinst. Men vi ved jo alle hvor sjældent man vinder. Jeg får altså ikke set meget tv, da jeg ikke gider alle de problemer hvergang det skal startes.
Jeg havde jo set lidt på et sony, men det var næsten for stor, ifølge konen. Men hun gik med til det tilsidst. Så fandt jeg lige dette lg, som faktisk har samme ydre mål, men er en 42". Så kan jeg lige få snydt mig 2" op.ShockedLOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2010 kl. 16:46

Det er nok også det, jeg håber efterhånden. Bare det, at når jeg skal starte op første gang, om dagen, så er det lidt ligesom at spille i lotto. Man kan håbe på gevinst. Men vi ved jo alle hvor sjældent man vinder. Jeg får altså ikke set meget tv, da jeg ikke gider alle de problemer hvergang det skal startes.
Jeg havde jo set lidt på et sony, men det var næsten for stor, ifølge konen. Men hun gik med til det tilsidst. Så fandt jeg lige dette lg, som faktisk har samme ydre mål, men er en 42". Så kan jeg lige få snydt mig 2" op.ShockedLOL
Hold da op hvor det køre med størrelsen - til lykkeClapLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2010 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Jeg mangler bare at samsung prestige skal komme og skifte en strømforsyning, og hvis det ikke virker, så skulle jeg endelig kunne få penge tilbage. Og hvis det sker, så regner jeg med at købe dette lg.
Og jeg skal da nok lige melde tilbage, hvis det bliver til noget.

surt ellers med den samsung, så ringe i butikken var den ikke da jeg så den, men nu er jeg lidt LG fan her, så valget ville falde på den når den kom..

men lad os håbe på det bedste udfald, så du kan prøve en anden skærm.
Der skal i hvertfald snart ske noget. Jeg har i dag haft denne model i 2 måneder, og den har ikke virket optimalt på noget tidspunkt. Så nu vil jeg sgu snart have noget som virker. Jeg er da blevet afskrækket lidt, mod samsung efter denne omgang.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2010 kl. 16:51

Hold da op hvor det køre med størrelsen - til lykkeClapLOL
Ja, nu må vi se hvad der sker. Fredag er der gået 10 arbejdsdage siden samsung ville få en strømforsyning hjem, som skulle være sidste forsøg. Og hvis der ikke skulle ske noget inden for de 10 dage, så ville det måske bleve taget retur..
Mvh
Flemming Larsen
Til top
rolighed Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2005
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 00:10

Øv, da også. Nu havde jeg lige vænnet mig til i mit lorte samsung. Det må bare undværes.
Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad det er for et "lorte Samsung" du har? Jeg overvejer selv Samsung, men jeg vil jo bestemt ikke træde i noget som andre allerede har trådt i. Wink  Hvad er det jeg skal holde mig fra?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19649
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 06:14
Oprindeligt skrevet af rolighed rolighed skrev:

Hvad er det jeg skal holde mig fra?

Samsung..... :-)

Klaus
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 09:07

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad det er for et "lorte Samsung" du har? Jeg overvejer selv Samsung, men jeg vil jo bestemt ikke træde i noget som andre allerede har trådt i. Wink  Hvad er det jeg skal holde mig fra?
Jeg har et 8705, og det har den 2/8 været i stykker i 2 måneder, og det ser ikke ud til at der er nogen løsning på det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
rolighed Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2005
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 09:18

Jeg har et 8705, og det har den 2/8 været i stykker i 2 måneder, og det ser ikke ud til at der er nogen løsning på det.
Er der en tråd jeg kan læse? Brugeren O'Brian har også 8705 og han er superglad for hans? Confused 
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 09:37

Er der en tråd jeg kan læse? Brugeren O'Brian har også 8705 og han er superglad for hans? Confused 
Jeg har ikke oprettet en tråd. Men fra dag et, har mit tv ikke kunnet finde hdmi indgangene. Jeg sætter anynet til, for at slukke alle mine ting samtidigt. Og hvad gør tvét, det slår selv over på nej. Jeg sætter timeshift, til automatisk, og i løbet af en eller to dage går den på manuelt. alt i alt har jeg haft mange problemer med det. Og jeg har bestemt været for samsung før. Men det er faldet lidt af efter dette her.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Kan man få 2 stk 3D briller for 799 ?

Det var flemming selv mener jeg som havde linken i sin "seneste 3D film tilgængelig"..

så check de seneste 3D tråde omkring det..
mener det var computercity.dk som nu havde sat prisen ned?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu