Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
|
Sendt: 28-Juli-2010 kl. 16:35 |
flemming larsen skrev:
Jeg mangler bare at samsung prestige skal komme og skifte en strømforsyning, og hvis det ikke virker, så skulle jeg endelig kunne få penge tilbage. Og hvis det sker, så regner jeg med at købe dette lg.
Og jeg skal da nok lige melde tilbage, hvis det bliver til noget. |
Jeg håber nok dybest set, at du får pengene tilbage Flemming. Gad vide om du nogensinde vil blive rigtigt glad for det TV - efter alle de problemer
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
|
Sendt: 28-Juli-2010 kl. 16:42 |
Hother skrev:
Jeg håber nok dybest set, at du får pengene tilbage Flemming. Gad vide om du nogensinde vil blive rigtigt glad for det TV - efter alle de problemer  |
Det er nok også det, jeg håber efterhånden. Bare det, at når jeg skal starte op første gang, om dagen, så er det lidt ligesom at spille i lotto. Man kan håbe på gevinst. Men vi ved jo alle hvor sjældent man vinder. Jeg får altså ikke set meget tv, da jeg ikke gider alle de problemer hvergang det skal startes.
Jeg havde jo set lidt på et sony, men det var næsten for stor, ifølge konen. Men hun gik med til det tilsidst. Så fandt jeg lige dette lg, som faktisk har samme ydre mål, men er en 42". Så kan jeg lige få snydt mig 2" op.  
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 28-Juli-2010 kl. 16:46 |
flemming larsen skrev:
Hother skrev:
Jeg håber nok dybest set, at du får pengene tilbage Flemming. Gad vide om du nogensinde vil blive rigtigt glad for det TV - efter alle de problemer  |
Det er nok også det, jeg håber efterhånden. Bare det, at når jeg skal starte op første gang, om dagen, så er det lidt ligesom at spille i lotto. Man kan håbe på gevinst. Men vi ved jo alle hvor sjældent man vinder. Jeg får altså ikke set meget tv, da jeg ikke gider alle de problemer hvergang det skal startes.
Jeg havde jo set lidt på et sony, men det var næsten for stor, ifølge konen. Men hun gik med til det tilsidst. Så fandt jeg lige dette lg, som faktisk har samme ydre mål, men er en 42". Så kan jeg lige få snydt mig 2" op.   |
Hold da op hvor det køre med størrelsen - til lykke 
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 28-Juli-2010 kl. 16:49 |
pendec skrev:
flemming larsen skrev:
Jeg mangler bare at samsung prestige skal komme og skifte en strømforsyning, og hvis det ikke virker, så skulle jeg endelig kunne få penge tilbage. Og hvis det sker, så regner jeg med at købe dette lg.
Og jeg skal da nok lige melde tilbage, hvis det bliver til noget. | surt ellers med den samsung, så ringe i butikken var den ikke da jeg så den, men nu er jeg lidt LG fan her, så valget ville falde på den når den kom..
men lad os håbe på det bedste udfald, så du kan prøve en anden skærm.
|
Der skal i hvertfald snart ske noget. Jeg har i dag haft denne model i 2 måneder, og den har ikke virket optimalt på noget tidspunkt. Så nu vil jeg sgu snart have noget som virker. Jeg er da blevet afskrækket lidt, mod samsung efter denne omgang.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 28-Juli-2010 kl. 16:51 |
Hother skrev:
flemming larsen skrev:
Hother skrev:
Jeg havde jo set lidt på et sony, men det var næsten for stor, ifølge konen. Men hun gik med til det tilsidst. Så fandt jeg lige dette lg, som faktisk har samme ydre mål, men er en 42". Så kan jeg lige få snydt mig 2" op.   |
Hold da op hvor det køre med størrelsen - til lykke  |
Ja, nu må vi se hvad der sker. Fredag er der gået 10 arbejdsdage siden samsung ville få en strømforsyning hjem, som skulle være sidste forsøg. Og hvis der ikke skulle ske noget inden for de 10 dage, så ville det måske bleve taget retur..
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
rolighed
Bruger
Oprettet: 26-August-2005
Point: 164
|
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 00:10 |
flemming larsen skrev:
Øv, da også. Nu havde jeg lige vænnet mig til i mit lorte samsung. Det må bare undværes. |
Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad det er for et "lorte Samsung" du har? Jeg overvejer selv Samsung, men jeg vil jo bestemt ikke træde i noget som andre allerede har trådt i.  Hvad er det jeg skal holde mig fra?
|
 |
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19649
|
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 06:14 |
rolighed skrev:
Hvad er det jeg skal holde mig fra? |
Samsung..... :-) Klaus
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 09:07 |
rolighed skrev:
flemming larsen skrev:
Øv, da også. Nu havde jeg lige vænnet mig til i mit lorte samsung. Det må bare undværes. |
Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad det er for et "lorte Samsung" du har? Jeg overvejer selv Samsung, men jeg vil jo bestemt ikke træde i noget som andre allerede har trådt i.  Hvad er det jeg skal holde mig fra? |
Jeg har et 8705, og det har den 2/8 været i stykker i 2 måneder, og det ser ikke ud til at der er nogen løsning på det.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
rolighed
Bruger
Oprettet: 26-August-2005
Point: 164
|
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 09:18 |
flemming larsen skrev:
Jeg har et 8705, og det har den 2/8 været i stykker i 2 måneder, og det ser ikke ud til at der er nogen løsning på det. |
Er der en tråd jeg kan læse? Brugeren O'Brian har også 8705 og han er superglad for hans?
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 09:37 |
rolighed skrev:
flemming larsen skrev:
Jeg har et 8705, og det har den 2/8 været i stykker i 2 måneder, og det ser ikke ud til at der er nogen løsning på det. |
Er der en tråd jeg kan læse? Brugeren O'Brian har også 8705 og han er superglad for hans? |
Jeg har ikke oprettet en tråd. Men fra dag et, har mit tv ikke kunnet finde hdmi indgangene. Jeg sætter anynet til, for at slukke alle mine ting samtidigt. Og hvad gør tvét, det slår selv over på nej. Jeg sætter timeshift, til automatisk, og i løbet af en eller to dage går den på manuelt. alt i alt har jeg haft mange problemer med det. Og jeg har bestemt været for samsung før. Men det er faldet lidt af efter dette her.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 29-Juli-2010 kl. 15:02 |
cgmand skrev:
Kan man få 2 stk 3D briller for 799 ? |
Det var flemming selv mener jeg som havde linken i sin "seneste 3D film tilgængelig"..
så check de seneste 3D tråde omkring det..
mener det var computercity.dk som nu havde sat prisen ned?
|
 |