|
LG 42" Plasma skærm gået i stykker? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peterbm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-November-2012 Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2013 kl. 11:22 |
Hej med jer
Jeg ville høre om der var nogle kloge hoveder der kunne give deres besyv med følgende problemstilling: Mit elskede 42" LG Plasma skærm har fået problemer med billedet. Billedekvaliteten svarer nu til hvis antennestikket hang løst, men det gør det ikke. Har også testet skærmen med min Xbox og problemet er det samme. Må jeg erkende at skærmen fra 2010 er ved at dø ud? eller er der noget jeg kan gøre for, at få liv i det igen? Det skal nævnes at problemet opstod fra dag til dag. Det underlige var at billede kvaliteten vendte tilbage til det oprindelige dagen efter, dog kun i ca. 5 min. Siden da har billedekvaliteten været som beskrevet ![]() Ser frem til at høre fra jer
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Døde lytter i strømforsyning et eller andet sted.
Nyt tv..... Klaus Redigeret af KlausDM - 20-Marts-2013 kl. 13:20 |
|
![]() |
|
Peterbm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-November-2012 Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øv øv tænkte det nok.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |