|
LG 42LB561V - noget værd? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MBL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2014 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2014 kl. 12:12 |
Hejsa.
Jeg er på udkig efter et ultrabilligt tv fra 42'' og op, og jeg er faldet over dette: Er det noget værd? Jeg ved godt, man ikke får verdensklasse-tv til de penge, men finanserne er ikke til mere. Smart-funktionalitet og 3D er jeg ligeglad med. Jeg ønsker bare noget større end det 32" tv, vi har nu. Det skal stå i stuen og bruges til både alm. tv, netflix og spilkonsol. Men som nævnt er finanserne ikke til at jeg kan være kræsen, så billedkvalitet er ikke højeste prioritet - det er størrelse derimod :) Alternativer i denne prisklasse? Gerne brugt...
Redigeret af MBL - 29-Juli-2014 kl. 12:15 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skriver at billedet ikke har højeste prioritet.
Så er det jo bare at købe. tror ikke mange her på forum har set det tv. Er det noget værd ? Ja det er vel de 2500.- og så heller ikke mere. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
LG har jo formået at lave nogle gode TV billigere end konkurrenterne. Dog synes jeg at ha læst herinde, at en nogle så også får panelfejl.
|
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
Det virker da fuldstændig tåbeligt at smide 50% mere efter et tv, for en funktion han skriver han er fuldstændig ligeglad med. OT: Til de 2.499,- får du et tv og intet mere. Da det er det du ønsker er jeg sikker på du vil være fint tilfreds med det valgte tv. Jeg har haft flere LG tv af de billigere til soveværelse og lignende. De har været rigtig fine til det formål, og med udemærket billede.
Redigeret af O'Riley - 30-Juli-2014 kl. 00:20 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL40R455BAE/sony-40-digitalt-hd-tv-kdl40r455 Ved godt at det er 2" mindre, men her kan du fysisk gå ud i forretningen og om billedet ser rædderligt ud. Det er noget svært ved komplett. Klaus |
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2876907/TV/Panasonic-Viera-TX-P50X60E-Sammenlign-Priser
Her får du både billedekvalitet og størrelse. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |