recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lg 42LF66
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLg 42LF66

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
agerskov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: KBH, Denmark
Status: Offline
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Emne: Lg 42LF66
    Sendt: 14-Juni-2007 kl. 23:37

Yep dette tv er blevet min første lcd. Og er indtil videre godt tilfreds med den på nær når jeg ser tv via kabeltv, der bliver billedet meget grynet/fyldt med støj, kan det fjernes ved hjælp af indstilling. Tvet har selv installeret kanalerne.

Hvordan kan det fjernes? Har købt det i min lokale Fona, hvor de gav mig 14 dages returret, så hvis billedet ikke kan blive bedre ryger det derned igen.

Mvh. Henrik Agerskov 

Til top
Matzon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Point: 345
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2007 kl. 08:58
Det kan være dit antenne signal. Generelt ser alm. SD materiale bare ikke hamrende godt ud når man blæser det op i så store størrelser.
Derudover, er LCD (svjv!) ikke de bedste til analogt billede.

Man laver jo heller ikke posters af et 2 mega pixel billede ;)

Redigeret af Matzon - 15-Juni-2007 kl. 08:59
Til top
kkt21 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2007 kl. 08:59
jeg tror ikke det kan fjernes med indstilling, hvordan ser billedet ud via den digitale tuner? evt. skal du have digitalt signal fra din kabeludbyder.
Til top
Cheops Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-August-2007
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2007 kl. 09:11

Hej Henrik

Hvordan har du ellers været tilfreds med dit LG-tv? Har selv kig på 42LF66'eren, så det kunne være interessant at høre lidt om dine erfaringer. At bedømme efter det jeg har kunnet opstøve på nettet om det, skulle det være et ret godt TV, men altid rarest at høre det fra en, der har et selv.

På forhånd tak.

- Karsten

P.S. Et tillægsspørgsmål - fandt også en der hedder 42LF65. Nogen der ved, hvad forskellen er på de to fjernsyn?

Redigeret af Cheops - 06-August-2007 kl. 09:12
Til top
agerskov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: KBH, Denmark
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2007 kl. 20:46

Hey billedet var noget grynet gennem mit kabeltv, så besluttede mig for at levere det tilbage da det blev alt for stort og havde egentlig bestemt mig for at købe et 32 istedet for. Men det stod supert på min xbox og det så også rigtigt lækkert ud med dvd, har også fortrudt flere gange at jeg ikke beholdte det så hvis jeg finder det igen til vinter til en ordenlig pris ender det nok med at jeg tager det eller en 40 d3000.

Jeg syntes at det virkede som kvalitet, så derfor vil jeg også anbefale det. :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu