|
LG 42LN575 ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-November-2013 kl. 15:01 |
Expert har et LG 42LN575 på bud fra mandag til omkring 3500 kr.
er der nogen der har erfaring med sådan en laban? Jeg skal bruge det til Canal digital DVB-S2, Netflix, stream fra Synology NAS. og lidt xbox 360 far tid. Konen har givet et stram budget på de 4k, men jeg kan ikke rigtig finde nogen alternativer til de penge. Men hvis der er et bedre bud, så skal det da overvejes. Redigeret af brisk - 02-November-2013 kl. 15:03 |
|
![]() |
|
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der slet ikke nogen der har erfaring med sådan et panel?
|
|
![]() |
|
Så købte jeg det, og det er et rigtig fint tv til 3500 kr. Da jeg jo havde forskellige ting, som jeg var i tvivl om virkede på et tv til 3500 kr så vil jeg opsummere min oplevelse med det.
Dette fjernsyn kræver virkelg en soundbar eller andet. Det lyder mest som en gammel blaupunkt mono radio smidt i en dåse. Men man får ikke alverden i dag for 3500 kr. og alt alt er jeg glad for det. Redigeret af brisk - 08-November-2013 kl. 11:52 |
|
![]() |
|
Doee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Tak for du gav dig tid til at skrive om det. Thumbs Up. Har også haft kig på det, eller nummeret større i næste uge - som ekstra budget tv.
Redigeret af Doee - 09-November-2013 kl. 01:23 |
|
![]() |
|
Det var så lidt :) Pas nu på at de ikke lokker dig til at købe magic remoten. Den koster pt 345 kr hos webhallen. De tager 599,- for den ;) http://www.webhallen.com/dk-da/forbrugerelektronik/178459-lg_an-mr400_magic_remote |
|
![]() |
|
Doee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Godt tip der
![]() Virker det Miracast godt derpå? Sådan at man i praksis kan bruge tv'et som trådløs sekundær skærm med fx. projiceret videoafspilning fra bærbar på tv'et og samtidigt almindeligt arbejde på bærbar? |
|
![]() |
|
Jeg har prøvet at lege lidt med WIDI. og det virker fint. Men WIDI gør at du ikke kan have forbindelse til wifi imens. så kilden skal ligge på enheden som sender materialet.
Redigeret af brisk - 14-November-2013 kl. 14:03 |
|
![]() |
|
TDJTDJ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2013 Status: Offline Point: 8 |
Har selv købt 42LN575. Godt og billigt; dog DÅRLIG dåselyd...!
Ang Magic-remote bruger jeg LG's app for android og det virker udmærket. Fordel er tastatur på mobil når der skal skrives og IKKE peges. Har problem at periodisk smider den signalet på enkelte frekvenser ,Yousee,og der skal gensøges hvorved kanaler skal flyttes til min ønskede rækkefølge. Irriterende. Har 2,5" 300GB HDD uden strømforsyning, kan det være årsagen til tabte frekvenser..? Ved frekvenstest kan den ikke komme forbi 402Mhz. Selv ved test UDEN kabler, kun 230v, kan den ikke. Opgradering og Initialisering hjælper ikke. Tror jo det er defekt. Nogen med lign erfaring ? |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Har et nyt LG i LA serien, har også en 320GB hd uden strøm, men taber ikke frekvens...
|
|
![]() |
|
TDJTDJ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2013 Status: Offline Point: 8 |
42LN575 med HDD i usb. Taber kanaler/signal på vilkårlige frekvenser når optagelse slettes...! Altså, der optages live eller på timer og efterfølgende ses det optagede. I menu slettes optagelse og 9 ud af 10 gange smider den signal på frekvenser. Har prøvet 2 forskellige 2,5" med/uden ekstra strømfors og 2 forskellige 3,5" i kabinet m/strømforsyning. Alle får tv til at miste signal. ERGO, skal jeg have fat i LG eller EXpert. Ærgeligt...!
|
|
![]() |
|
Selv om det blev bedre med en 2.5" med ekstern psu, så oplever jeg også de problemer som du referere til.
Hvis du snakker med LG eller experten hvor jeg også har købt mit. Så må du meget gerne fortælle det her, hvis der er en løsning. |
|
![]() |
|
Status til Brisk
Jeg er tilsluttet Yousee net. Lg 42LN575 er nu kommet retur fra rep. "Modul" skiftet..! I første forsøg lavede den samme fejl som før rep. Tilslut 3,5" m/egen strømf. , optagelse, afspilning og sletning. Kvitter for sletning og tryk EXIT og alle kanaler DTV er væk og/eller byttet rundt. Jeg prøvede at lave flere optagelser og IKKE slette den sidste, det synes at hjælpe, i første omgang. Men flere gange gik det også galt. Tror det er en Software-fejl. Efter rep har jeg en Ver 4.04.??. Er meldt til Fejl; men tidligst man sker der noget. Har du nogen oplevelser eller inform. ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |