recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 42PC1R
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 42PC1R

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
like42 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: LG 42PC1R
    Sendt: 22-April-2007 kl. 12:22
Hej alle,Jeg har i forgårs bestilt mig et 42PC1R fra justbuyit,efterfølgende finder jeg jeres forum og ser at der er forskellige problemer med tv'et,er der nogen grund til at afbestille igen eller er det ok,er der blæser eller ej ?Jeg har nu et gammelt PZ 42-44 som egentligt har tjent godt men det sidste halve år har det startet op med grønne prikker som så langsomt forsvandt efter en halv times tid,skal jeg nu til at bekymre mig om røde prikker istedet for og er det blæserløse tv med blæser ?jeg ville blive meget glad hvis i gad give lidt feedback
Til top
like42 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-April-2007
Sted: Denmark
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2007 kl. 19:27

Tusind tak for hjælpen,med mindre i alle har solgt jeres LG 42PC1R er det liiidt sløjt med hjælpen her,tanken bag et forum er her til skue på Reference plan.

Til top
Vmax Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-April-2007
Sted: Esbjerg
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2007 kl. 17:03

Jeg købte 2 - 42PC1RR til jul (en til mig selv og et til mine forældere). Der har ikke været nogen form for problemer hverken blæserstøj eller andre fejl. Jeg er rigtig godt tilfreds med TV'et både hvad angår billede men også design/finish m.m. Du kan rolig købe en 42PC1R.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu