|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
|
Muligvis, men når jegkiggede på de andre skærme rundt om den, så var sort = sort. |
||
![]() |
||
HisLogin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
|
Jeg modtager mit LG42PC1 inden for de nærmeste dage. Hvad er indstillingerne for en "mild-opsætning"? |
||
![]() |
||
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
|
Jeg må indrømme at det på 50PC1R'eren var et mindre problem end den 42PC1R jeg så i fona, men det var stadig meget udtalt i forhold til de andre TV i nærheden. Spøjst, muligvis er det noget med indstillingen, ellers kan det skyldes at den er sat til en computer via VGA og computeren ikke er indstillet ordentligt hvilket faktisk kan forårsage et sådan problem. Kørte LG demoen også på den da du så den? Redigeret af ziphnor - 26-Juli-2006 kl. 19:47 |
||
![]() |
||
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|
jeg checkede ikke deres set up
|
||
![]() |
||
OTol ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Status: Offline Point: 253 |
![]() |
|
Jeg ved ikke om andre TV har mørkere skærm i slukket tilstand, LG én bruger jo et specielt filter for at eliminere reflekser. Efter min bedste overbevisning er sort virkeligt sort ved normal TV kik i normal stuebelysning. |
||
![]() |
||
Lerche ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Under PSM har jeg sat indstillingen til Mild. Derudover har jeg sat Low power til on. Efter hvad de kloge hoveder siger, så skal man passe på med at fyre helt op for farver og kontrast inden tv'et har kørt nogle timer |
||
![]() |
||
HisLogin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
|
Hurtigt spørgsmål: Jeg får mit LG 42PC1 idag! Nogle der har fundet en optimal opsætning?, Og måske en "mild" opstarts opsætning? Link etc. modtages gerne.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for svaret.
|
||
![]() |
||
Lerche ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
HisLogin: Du kan tro, at du har noget at glæde dig til. Nyder hver gang jeg tænder tv'et. Det er bare helt kanon....
Redigeret af Lerche - 25-Juli-2006 kl. 11:47 |
||
![]() |
||
OTol ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Status: Offline Point: 253 |
![]() |
|
På denne side kan du finde link til nogle opsætninger, som jeg selv bruger med stor fornøjelse. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12088& PN=6&TPN=3 Der findes også en del oplysninger om LG42PC1R. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |