|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
romkuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() Sendt: 29-Juli-2007 kl. 16:10 |
Faldt lige over en annonce fra Elmutanten der har en LG 42" Plasma til sølle 7999 Dkr (model LG 42PC52) Der er vist tale on en ny model i deres PC5x serie (PC55 er med DVB-T tuner og PC52 uden). De lover bla. 15000:1 i kontrast, 2 HDMI, VGA + componet indgang og ny LG XD Engine teknologi (hvad det så end er) Den skal bruges til alm. analogt Stofa TV-kiggeri af mine svigerforældre, og jeg mener pt. godt at de kan undvære DVB-T tuneren, da de alligevel ikke vil slå over på denne for at blade i 3 kanaler + samtidigt skal til at hænge en loft/stue antenne op. Venter så hellere til at Stofa i Næstved tager sig sammen og får lavet digitalt spejl.... Men er den noget værd eller skal de hellere spenderer 1000 Dkr ekstra på en 5" mindre Pana 37PX/PV70 (fra eks. TapeConnection el. geco.dk)?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40566 |
![]() |
Det ville være et godt træk, at gå efter Pana PV70. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
romkuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Lidt argumenter....please Jeg har bevidst valgt/argumenteret for et Plasma pga. deres brug af TV´et. Jeg ved der er mange af jer der ejer/ønsker pana PV/PX70 + 71´ere, især efter diverse fælleskøb og super tilbud i diverse netbutikker og i elmutanten. Men er pana / pio virkelig det eneste der dur pt. når vi snakker plasma? Det er jo heller ikke en ældre bedaget udgave af et LG Plasma der er tale om. Der nyeste generation med højeste kontrast + fuld opdateret specs. (bla. 1080p/24 modtagelse + 2 HDMI osv.) Evt. nogen der ejer dette eller LG 42PC55´eren? Kan ikke rigtig finde nogle test af dem på google... |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej romkuglen - du har lige vundet en test af dit LG plasma - vær så god: http://reviews.cnet.co.uk/televisions/0,39030219,49290091,00 .htm |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
pågrænsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
her er endnu en test |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for hjælpen Jeg havde håbet lidt bedre SD signal kritik. Nu må jeg og (svigermekanikken) overveje om det er vær at give 3K mere for pana'en. Tror desværre det er, da SD signallet er det primære for dem en del år frem. Måske kan de også nøjes med en 37' er. Gluble gruble.... Her et skud fra hoften....hvad med en Philips 37PFL5522D. Den har de i Bilka til også 7999 Dkr fra imorgen. Det er en LCD, ja. Men philips laver efter mit skøn nogle af de bedste LCDs. Hvad ville i vælge imellem hvis valget står imellem LG plasma'en og denne nye Philips? Valget skal helts tages imorgen...
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40566 |
![]() |
Med Analog modtagelse får man et bedre billede med Panasonics Plasma, den Analoge støj er mindre synlig. Når der så senere bliver brug for Digital modtagelse, så får man et ganske suverent billede. Har man DVD afspiller, så fortjener det jo et godt billede. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej romkuglen afgjort et Pana. Og særligt hvis et SD signal er vigtigt. Det er IKKE svært at træffe beslutningen - giv din sviger det bedste
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Meget nemt valg efter min mening:Vi sammenligner her et af de p.t bedste flade tv på markedet(uanset pris),med et som efter min mening er UNDER middel. Har set lc55 i Fona......gad personlig ikke at eje den-om jeg så fik den foræret. Sys slet ikke at 8k er billigt for den,da den heller ikke er mere værd....efter MIN mening. (overvejede den til mit soveværelse-indtil jeg så den) lrev
Redigeret af lrev på jobbet - 30-Juli-2007 kl. 09:00 |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
tada.... Det blev en pana 37px70 fra Panasonic Center i Roskilde (NB radio) til den meget flotte pris på 8998 Dkr. Så håber vi den er pengene værd Mange tak for råd, vejledning og links til test/review af LG´eren. Så den forresten med egne ønje i Elmutanten i dag. Faktisk et flot og hæderligt kabinet design LG PC5x serien har fået. Slet ikke så klodset som de gamle, som jeg syntes var desideret grimme slukket (hvilke et TV i mit hjem godt kan være Men man får hvad man betaler for ....hvis man altså ikke lige bliver snydt til at købe et 2 år gammelt Philips LCD til 12K....suk. Ja det sker faktisk ofte i diverse fysiske butikker, mens man tær kummende overhører det, og får lyst til at hive den stakkels hr. og fru danamrk ud og butikken og fortælle hvad og hvor de skal købe....
|
|
![]() |
|
![]() |
Selv tak romkuglen
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |