|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() Sendt: 01-Januar-2006 kl. 20:29 |
Som nævnt i tidligere indlæg ( http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7991&P N=1 ) skal jeg have mit tv til Rep. Ej hvor er den fejl bare drøn irriterende. Men indlæget går mere på, om i andre er tilfredse med tv'et eller om der er andre der har oplevet fejl. Splifen |
|
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
|
![]() |
|
MIDO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Hej Splifen Jeg er også en af den der røg med på købet, og jeg er bare super glade for skærmen, alt virker som det skal. tuner / billede er bare perfekt (i mine øjne |
|
Michael
|
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Mido, det gør et Samsung 40m61 heller ikke... Så det synes producenterne åbenbart ikke er nødvendigt :(
|
|
![]() |
|
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
Så blev mit fine tv afhentet i dag...æv savner det allerede eg havde ikke den originale embalage. tv'et blev læsset ind i en kassevogn og pakket ind i noget skumgummie, er det en ok måde at transportere et plasmatv? Firmaet der står for reklamationen er vist nok et stort og anerkendt firma http://www.elesco.dk/main.htm Hvor mange gange rep. skal man accptere før man kan forlange et nyt? Redigeret af Splifen |
|
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
|
![]() |
|
bamsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Jeg er også superglad for mit; billedet er simpelthen fremragende. Hilsen Bjørn W. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |