recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 42PX5R - et par ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 42PX5R - et par ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PfAn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 125
Direkte link til dette indlæg Emne: LG 42PX5R - et par ?
    Sendt: 20-November-2005 kl. 13:52

E t par bemærkninger:

Jeg er tilfreds med skærmens ydelse. Et flot og klart billede, når først det er justeret.

Et par mindre 'fejl':
Når man vælger skærmformat: original vælger den så 16:9 eller 4:3 efter kilden, men det sker nogen gange at den ikke kan blive enig med sig selv, så den skifter hele tiden.
TextTV er dejlig hurtig, især når man har fundet de relevante taster. Jeg havde forstået på Lars, at TekstTV kunne ses i seperat vindue - det er ikke lykkedes mig at finde ud af det? I øvrigt er det også irriterende at DR TextTV (måske flere) bliver vist i 16:9 så bogstaverne bliver meget brede.

Tv'et er ret længe om at skifte indgang (input).

Og så det mærkligste/underligste:
Tilsyneladende mangler der et memoryslot på min model - jeg kan i hvert fald ikke finde det på den plads til højre for neden på bagsiden, hvor den i følge foto og manual skulle befinde sig???

Er jeg blind eller va' ?

Per Andersen
Til top
T-bone Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-September-2005
Sted: Djibouti
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2005 kl. 14:42

Hej Pfan

Det er en dejlig skærm, men du har ret i det du skriver til "et par mindre fejl" har opserveret det samme på min skærm.

Hvis der ikke sidder nogle memoryslot i højre side for neden på dit nye LG 42PX5, så må dit nye TV være med fejl,......  for på mit nye LG 42PX5 sidder der nemlig 2 memory slot for neden i højre side, som ifølge manualen skulle passe til 8 forskellige memorykort.

Går ud fra at du har kigget godt efter, når du skriver som du gør? For slotene nemlig på siden af den inderste Kant (= siden af bagbeklædningen for neden i hæjre side) og ikke på siden af kanten af fjernsynet.

/Kevin

Til top
PfAn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-September-2004
Point: 125
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2005 kl. 15:39

Jeg har kigget efter 112834 gange! Det fremgår ret tydeligt på billedet under Lars' 'Første kig på Lg 42PX5' hvordan det skal se ud, men det er der ikke!
Derimod er der en hvid påklistret note, der formaner een til at bruge det rigtige slot!
Jeg har lige skrevet til JustBuyIt - spændt på hvad de siger.

mvh per

Per Andersen
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2005 kl. 16:04

Oprindeligt skrevet af PfAn PfAn skrev:

Derimod er der en hvid påklistret note, der formaner een til at bruge det rigtige slot!

Det kan ikke være skjult under det klistermærke ?

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694