|
LG 47LA860W, meninger evt. andre alternativer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hissi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Marts-2014 kl. 20:14 |
Hej alle
Jeg står og skal have nyt TV, og har set lidt på LG 47" 3D Smart LED-TV 47LA860W, da elgiganten har den på tilbud til 7999,- fra 9999,-. Jeg har læst en anmeldelse på flatpanels.dk, hvor den får udemærket karakter i testen. Jeg ville derfor høre jer om i kender noget til tv'et eller har andre forslag til et bedre TV. Jeg kigger efter tv i ca. 46" max pris på 12.000,- havde tidligere et panasonic V10 plasma. Tak for hjælpen!
![]() |
|
Onkyo TX-SR706
HarboSAT10 + SUB10 Blu-ray Afspiller: PS3 |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan ikke hjælpe med den, men har et La55790w og det ruller bare, både tv og smarttv...
|
|
![]() |
|
Hissi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for kommentaren TommyF ;)
|
|
Onkyo TX-SR706
HarboSAT10 + SUB10 Blu-ray Afspiller: PS3 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |