recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 50PK950 DLNA funktion?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 50PK950 DLNA funktion?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
laush Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Emne: LG 50PK950 DLNA funktion?
    Sendt: 01-Marts-2011 kl. 21:48
Jeg har et LG50PK950 tv og har kablet det. Tv'et finder også fint NAS'en (Synology ds107+) samt min pc.
Tv'et afspiller også fint diverse musik, billedfiler samt videofiler. Mine spørgsmål er:

1) Er det muligt at få undertekster på .mkv filer afspillet fra NAS eller PC? Det er ikke lykkes mig selvom undertekstfilen ligger i samme mappe.

2) Er det muligt at bruge en afspiller liggende på pc'en (f.eks. VLC) og bruge den til at "afspille til" TV'et?
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2011 kl. 22:07
Når du bruger DLNA kan du kun afvikle en enkelt fil adgangen. Dvs. ikke både en film- og en undertekst-fil.
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
laush Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2011 kl. 22:08
Tak for svaret. Jeg læste bare andetsteds at Samsungs tv kunne bruge srt filen hvis denne havde samme navn som videofilen

Så der er ikke mulighed for at se hverken avi eller mkv filer med undertekst via DLNA?
Til top
Webmonkey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2011 kl. 17:44
Tillader mig lige at spørge - når der afspiller .MKV filer - kan man så sende DD eller DTS 5.1 ud gennem den digitale udgang, som så kan gå videre til f.eks. receiver????
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu