recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 50PK950 og wireless
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 50PK950 og wireless

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Emne: LG 50PK950 og wireless
    Sendt: 09-April-2011 kl. 22:09
jeg har besluttet mig for at købe et tv. Nu har jeg ikke haft i mere end 5 år, så det er vel på tide at jeg får et igen.

Så efter at have læst rundt omkring og en del herinde, er valget faldet på LG 50PK950 som Justbuyit.dk har til 7300.. Derudover bruger vores svenske distributør, Kavena, LG tv på de messer vi har afholdt i Sverige, og jeg er ret imponeret over kvaliteten sammenlignet med prisen. Og de skærme på messerne er vel at mærke bare pillet ud af kassen og sat til. Ingen videre kalibrering.

Jeg kan forstå at jeg via netcast kan bruge youtube mv. I beskrivelsen hos Justbuyit står der Wireless Ready og længere nede "Wireless AV Link: Yes". Så nu til mit spørgsmål: Kan jeg koble det på netværket direkte eller skal jeg have fat i en ekstra dims for at det virker?

Min viden omkring tv apparater er særdeles begrænset, så jeg sætter pris på hvad hjælp I kan komme med. Smile
Morten Witzel
Til top
den_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2007
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2011 kl. 21:21
for at den er skal være wifi skal man købe en dongle fra lg 
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2011 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af den_ den_ skrev:

Dognlen følger med, gjorde den i hvert fald til min 60"
Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2011 kl. 22:48
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Oprindeligt skrevet af den_ den_ skrev:

Dognlen følger med, gjorde den i hvert fald til min 60"

Jep, gjorde den også her.

Men den fremgik også af listen over ekstra tilbehør under selve produktteksten. Så det kunne fremstå som om at den ikke fulgte med.

I øvrigt en rigtig god skærm, og imponerende leveringstid fra justbuyit.
Morten Witzel
Til top
onmo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-December-2006
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2011 kl. 00:26
Jeg har for 8 dage siden købt samme tv i samme butik. Jeg havde nemlig fået forståelsen af at wifi dongel ikke fulgte med. Men det gjorde den, så er det jo bare at få sendt den ene retur :-).

Jeg er dog en smule skuffet over kvaliteten af det youtube jeg streamer trådløst. Nogen af jer der ved om man får fuld hd ved at smide kabel i? Har en 20/1 forbindelse.
Til top
MaVa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Danmark
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 11:05
Hvordan med genskin på dette tv, da jeg selv vervejer denne model. Har holdt lidt udkig efter de nye 2011 modeller fra LG og håber de klarer det bedre vedr. genskin.
Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af MaVa MaVa skrev:

Hvordan med genskin på dette tv, da jeg selv vervejer denne model. Har holdt lidt udkig efter de nye 2011 modeller fra LG og håber de klarer det bedre vedr. genskin.

Jeg læste testen på flatpanels.dk hvor skærmen kritiseres for at have meget genskind, på trods af at det er en topmodel. Men jeg synes ikke det er så slemt, nu har jeg hvide vægge, så det ses ret tydeligt i solskin, men i forhold til venner og families andre plasma, lcd, led osv skærme, er det ikke meget slemt.

jeg ved ikke hvor du bor i landet, men bor du i nærheden af odense er du velkommen forbi og se det her.

Jeg er dog meget tilfreds med mit tv.
Morten Witzel
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu