|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
Hugoianer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
PG er sidste års betegnelse, i år hedder de :HD Ready: PQ xxxx Full HD: ps xxxx Så det er skam ikke så svært enda.
|
||
![]() |
||
ErikOdinsvej ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Jeg har lige købt sådant et tv via QXL.dk til 6.999 + 450 i frakt Som Hugoianer nævner står PS for Full HD 50PS300 er et helt nyt LG Plasma tv som ikke engang er kommet på den danske hjemmeside - den kan ses på den engelske side: http://uk.lge.com/products/model/detail/plasmatv_50ps3000.jh tml
|
||
Venlig hilsen
Erik Nielsen |
||
![]() |
||
ErikOdinsvej ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
I min forrige besked kom jeg til at skrive LG 50PS300 - det er naturligvis LG 50PS3000 - sorry
|
||
Venlig hilsen
Erik Nielsen |
||
![]() |
||
rs2000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Er du tilfreds med billedet???
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ved det ikke endnu - får TV'et i næste uge - jeg skal nok skrive om det når der er prøvet med en god film på blueray |
||
Venlig hilsen
Erik Nielsen |
||
![]() |
||
joras12 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
|
Når har du fået det? :) Er meget spændt på at høre noget om det, da jeg skal have selvsamme TV! (: Og hvor købte du det henne? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg haft TV'et i 3 dage og er meget tilfreds med købet !!! - frakten var 6 dage undervejs incl. weekend + pinse - blev sendt fra Pixmania i Paris med frakt - blev ringet op 1 dag før jeg modtog TV'et og det blev aftalt af fraktmand skulle ringe ½ time før han var på min adr. så man kunne nå at være hjemme - alt gik planlagt - Tv'et var let at pakke ud og efter at foden blev sat på blev det tændt - det startede med at den spørger hviket sprog man vil anvende og hvilket land man er i - derefter søgte den efter stationer og efter ca. 2-3 min. var den klar til brug.
|
||
Venlig hilsen
Erik Nielsen |
||
![]() |
||
joras12 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
|
Uhh, det lyder bare rigtig godt alt sammen, vil du ikke være sød at poste nogle billeder, jeg kan slet ikke finde nogle billeder af dette fjernsyn på nettet nemlig.. Du siger at den består af en spejlblank glasplade, men er det ikke kun ps8000 der gør det? altså vi er enige om at du har købt ps3000? Og jeg forstår ikke helt, har du købt det på pixmania eller på qxl? ;) Mvh Jonas |
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
|
Link til LG PS3000 - LG's engelske hjemmeside
Hvis den har samme panel som PS8000, skulle man måske overveje at investere sine SP-penge deri i stedet for at slette sin gæld ![]() Redigeret af Jørgensen - 06-Juni-2009 kl. 22:25 |
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
|
Vil du have noget mere information på dansk, har Getmore følgende link: Getmore - LG PS300
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja jeg ved de har det på getmore, men de har det desværre ikke hjemme.. :/
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Næ desværre - for prisen er den laveste, jeg har set incl. levering
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |