recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 50PS3000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 50PS3000

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Hugoianer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2009 kl. 18:42

PG er sidste års betegnelse, i år hedder de

:HD Ready:  PQ xxxx

Full HD: ps xxxx

Så det er skam ikke så svært enda.

Til top
ErikOdinsvej Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Maj-2009
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2009 kl. 15:47

Jeg har lige købt sådant et tv via QXL.dk til 6.999 + 450 i frakt

Som Hugoianer nævner står PS for Full HD

50PS300 er et helt nyt LG Plasma tv som ikke engang er kommet på den danske hjemmeside - den kan ses på den engelske side:

http://uk.lge.com/products/model/detail/plasmatv_50ps3000.jh tml

Venlig hilsen
Erik Nielsen
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2009 kl. 15:50
I min forrige besked kom jeg til at skrive LG 50PS300 - det er naturligvis LG 50PS3000 - sorry
Venlig hilsen
Erik Nielsen
Til top
rs2000 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Maj-2009
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2009 kl. 20:25
Er du tilfreds med billedet???
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2009 kl. 10:36

Oprindeligt skrevet af rs2000 rs2000 skrev:

Ved det ikke endnu - får TV'et i næste uge - jeg skal nok skrive om det når der er prøvet med en god film på blueray

Venlig hilsen
Erik Nielsen
Til top
joras12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Juni-2009
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af ErikOdinsvej ErikOdinsvej skrev:

Oprindeligt skrevet af rs2000 rs2000 skrev:

Ved det ikke endnu - får TV'et i næste uge - jeg skal nok skrive om det når der er prøvet med en god film på blueray

Når har du fået det? :) Er meget spændt på at høre noget om det, da jeg skal have selvsamme TV! (:

Og hvor købte du det henne?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 20:34

Nu har jeg haft TV'et i 3 dage og er meget tilfreds med købet !!! - frakten var 6 dage undervejs incl. weekend + pinse - blev sendt fra Pixmania i Paris med frakt - blev ringet op 1 dag før jeg modtog TV'et og det blev aftalt af fraktmand skulle ringe ½ time før han var på min adr.  så man kunne nå at være hjemme - alt gik planlagt - Tv'et var let at pakke ud og efter at foden blev sat på blev det tændt - det startede med at den spørger hviket sprog man vil anvende og hvilket land man er i - derefter søgte den efter stationer og efter ca. 2-3 min. var den klar til brug.
Det er et meget flot billede - virkelig imponerende ! - jeg har ikke blu-ray endnu så jeg prøvede en alm. CD - rigtigt flot billede! - er der noget negativt at sige ? - JA! - men det vidste jeg godt før jeg købte det: nemlig at selve skærmen består af en spejlblank glasplade og hvis der er lyst i stuen, er det nemt at se vinduer og sine møbler i skærmen ! - det problem er mindre på LCD TV - løsningen er at se TV om aftenen og rulle gardiner ned hvis man skal se TV om dagen. Nu er lyset fra skærmen stærk nok til at det "overdøver" spejleffekten - men det er et minus. - Ellers kan jeg kun juble !!! -  som jeg har skrevet før har jeg købt det via qxl.dk hos en der hedde NemoIT - han har flere TV tilbage : http://www.qxl.dk/pris/hi-fi-tv-video/tvfladskaerme/plasma-t v/hd1080/lg-plasma-50-ps3000-full-hd-600hz/v/an570892318/
Jeg vil lige slå fast : der ER fuld HD TV - man kan godt blive forvirret når der står HD Ready på LG's engelske  hjemmeside - men i England bruger de betegnelsen Full HD og HD Ready for samme produkt.

Venlig hilsen
Erik Nielsen
Til top
joras12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af ErikOdinsvej ErikOdinsvej skrev:

Nu har jeg haft TV'et i 3 dage og er meget tilfreds med købet !!! - frakten var 6 dage undervejs incl. weekend + pinse - blev sendt fra Pixmania i Paris med frakt - blev ringet op 1 dag før jeg modtog TV'et og det blev aftalt af fraktmand skulle ringe ½ time før han var på min adr.  så man kunne nå at være hjemme - alt gik planlagt - Tv'et var let at pakke ud og efter at foden blev sat på blev det tændt - det startede med at den spørger hviket sprog man vil anvende og hvilket land man er i - derefter søgte den efter stationer og efter ca. 2-3 min. var den klar til brug.
Det er et meget flot billede - virkelig imponerende ! - jeg har ikke blu-ray endnu så jeg prøvede en alm. CD - rigtigt flot billede! - er der noget negativt at sige ? - JA! - men det vidste jeg godt før jeg købte det: nemlig at selve skærmen består af en spejlblank glasplade og hvis der er lyst i stuen, er det nemt at se vinduer og sine møbler i skærmen ! - det problem er mindre på LCD TV - løsningen er at se TV om aftenen og rulle gardiner ned hvis man skal se TV om dagen. Nu er lyset fra skærmen stærk nok til at det "overdøver" spejleffekten - men det er et minus. - Ellers kan jeg kun juble !!! -  som jeg har skrevet før har jeg købt det via qxl.dk hos en der hedde NemoIT - han har flere TV tilbage : http://www.qxl.dk/pris/hi-fi-tv-video/tvfladskaerme/plasma-t v/hd1080/lg-plasma-50-ps3000-full-hd-600hz/v/an570892318/
Jeg vil lige slå fast : der ER fuld HD TV - man kan godt blive forvirret når der står HD Ready på LG's engelske  hjemmeside - men i England bruger de betegnelsen Full HD og HD Ready for samme produkt.

Uhh, det lyder bare rigtig godt alt sammen, vil du ikke være sød at poste nogle billeder, jeg kan slet ikke finde nogle billeder af dette fjernsyn på nettet nemlig..

Du siger at den består af en spejlblank glasplade, men er det ikke kun ps8000 der gør det? altså vi er enige om at du har købt ps3000?

Og jeg forstår ikke helt, har du købt det på pixmania eller på qxl? ;)

Mvh Jonas
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 22:16
Link til LG PS3000 - LG's engelske hjemmeside

Hvis den har samme panel som PS8000, skulle man måske overveje at investere sine SP-penge deri i stedet for at slette sin gæld

Redigeret af Jørgensen - 06-Juni-2009 kl. 22:25
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 22:20
Vil du have noget mere information på dansk, har Getmore følgende link: Getmore - LG PS300
Til top
joras12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2009 kl. 22:55
Ja jeg ved de har det på getmore, men de har det desværre ikke hjemme.. :/
Til top