|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Okay tak for oplysningerne
![]() ![]() Redigeret af Rod83 - 14-Juni-2009 kl. 10:37 |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
ErikOdinsvej ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Nej - det er det ikke - kun LG50PS6000 og 8000 har dette one-sheet. se evt. billede på min hj. side www.en-datronik.dk under picture til venstre. 3000 modellen er den "skrabede" model - men de ekstra penge man skal af med for at få one-sheet og ekstra funktioner mener jeg ikke at det er det værd. - selve billede kvalitet er den samme. se evt. billede på min hj. side www.en-datronik.dk under picture til venstre. |
||
Venlig hilsen
Erik Nielsen |
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Tak for linket ser sgu godt ud
![]() |
||
|
||
![]() |
||
joras12 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
|
Er det 42" eller 46" pz85'er? Og hvad skal du have for den? ;) |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Det er vel ikke en ps3000 du skal vælge men en PQ6000 serie og flottere design så? den har jo kun mp3 og jpg i ps3000 modellen, så skal du op i PQ6000 før du have multimedia via usb som divx afspilning, eller ligefrem PS8000, hvis det skal være divxHD som jeg læser det. Eller? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er en 42" og mht en pris og andet, så send mig hellere end privat besked da dette ikke er den korrekte tråd/forum at diskutere dette |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja du har faktisk ret. Havde ikke kigget ordentligt efter på deres hjemmeside (dvs den engelske).. hmmm.. |
||
|
||
![]() |
||
ErikOdinsvej ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Ja - det er rigtigt, ps3000 har usb, men kun til jpg og mp3 - og den gør det dårligt; billeder bliver ikke vist i fuld størrelse så kun meget store jpeg filer fylder hele skærmen - hvordan PQ6000 og PS8000 gør det ved jeg ikke. man skal lige være opmærksom på at kun ps3000 og ps8000 her fuld HD - det har PQ6000 ikke. mht. USB. har jeg fået løst problemet; jeg har købt en blu-ray player samsung bd-p4600 - og den kan vise billeder i fuld størrelse og vise divx film:-) |
||
Venlig hilsen
Erik Nielsen |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Jeg fik en WDTV player, og den har været sin vægt værd i guld og mere til. Totalt fedt!... prøvede mit tvs media funktioner igår, og ja, at den klarer divx er en ting, men mkv, iso og h.264(i avi) ville den ikke æde.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad har du måtte give for sådan en fetter ? - jeg har faktisk en gammel fra forrige generation som ikke kan vise hd men hvad jeg kunne goggle mig til så er svaret en wdtv player ! |
||
Venlig hilsen
Erik Nielsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |