recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 50PS8000 (Parallelimport) & Boxer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 50PS8000 (Parallelimport) & Boxer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 796
Direkte link til dette indlæg Emne: LG 50PS8000 (Parallelimport) & Boxer
    Sendt: 08-Januar-2011 kl. 11:48

Jeg har et LG 50PS8000 og har lige modtaget min cammodul med kort fra boxer, Når jeg sætter mit cammodul i TV’et fortæller mit TV mig, at ic nmodul er registreret og jeg skal vælge luk. Når jeg har gjort dette, fryser mine kanaler. Jeg har efter en opdatering fra Boxer, så lavet en ny søgning af kanaler og nu finder mit TV kun 14 kanaler istedet for 45. jeg kan nu godt se de gratis Lincens betalte kanaler, men de betalingskanaler jeg har købt står stadig som krypteret program.

Jeg har også forsøgt at ændre indstillingerne til Finland, Sverige Tyskland etc. Ved Finland finder den alle 45 kanaler, men stadig er de betalingskanaler jeg har købt, krypteret.

Signalet svinger alt efter hvilken kanal jeg kigger på, men alle  er over 60 % i signalstyrke.

Tager jeg og sætter det samme antenne stik i mit Panasonic  42X10y er der ingen problemer alle kanaler virker og står knivskarpt, signalkvaliteten er tæt på 100 % uanset hvilken kanal jeg kigger på.

Er mit LG TV’s tuner defekt eller skyldes det vet. At det er parallelimport ?

Håber i kan hjælpe mig ?

Redigeret af Flarup - 08-Januar-2011 kl. 11:49
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu