recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 50PS8000 vs. LG 47SL8000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 50PS8000 vs. LG 47SL8000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
eddiedietz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Emne: LG 50PS8000 vs. LG 47SL8000
    Sendt: 24-December-2009 kl. 00:31
Jeg kan forstå at LG's SL8000 serie er et ret godt køb mht. billedekvalitet (dog ikke optimalt sortniveau), design og pris. LG's PS8000 serie ser også ud til at være et godt køb for prisen, men er i følge flatpanels.dk, et eller to niveauer under plasmaskærme som Panasonic V10.

Er der nogen, der har set dem i forhold til hinanden? Hvilket ville i fortrække?
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2009 kl. 07:15
Begge teknologier og fjernsyn har fordele og ulemper. Uanset hvad du vælger, skal du gå på kompromis med enten det ene eller det andet. Derfor kan kun du afgøre, hvad betyder mest/mindst for dig, og dermed også hvad du kan leve med.
Til top
eddiedietz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-November-2009
Sted: Danmark
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2009 kl. 11:26
Plasmateknologien tiltaler mig på mange måder mest, fordi jeg kommer til at se en del film (blu-ray) på TV'et. Jeg kommer samtidig til at bruge skærmen som en ekstern computerskærm i forskellige forbindelser og der ved jeg ikke om en LCD'en har en fordel.

Flatpanels.dk nævner at LG's SL8000 serien er noget af det hurtigste de har set inden for LCD-skærme og at det derfor er mere velegnet til film og spil, en de fleste andre LCD'er på markedet. Plasma-teknologien er derimod generelt bedre til film, men lige denne model er ikke på højde med f.eks. Panasonics plasmaskærme. Jeg er derfor interesseret i at vide hvor stor forskellen er på de to skærme. Hvis jeg selv skal vurdere det, skal jeg se skærmene ved siden af hinanden med en blu-ray film kørende samtidig på begge. Det er måske lidt svært at få arrangeret..? Kan jeg gå ned i butikken og få sat en blu-ray film i et TV efter eget valg?
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2009 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af eddiedietz eddiedietz skrev:

Kan jeg gå ned i butikken og få sat en blu-ray film i et TV efter eget valg?

Det burde nok kunne lade sig gøre, ellers ville jeg ihvertfald finde en anden butik at handle i.
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2009 kl. 16:10
Du får bare meget svært ved at finde en butik, der sælger begge tv. Men held og lykke med det. Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu