|
LG 55 B7V og Vogels 205 beslag - Optisk kabel? |
Besvar |
Forfatter | |
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 12:48 |
Hej alle
Jeg søger erfaring med LG B7V tv', som bruger et Vogels 205 beslag, og har optisk kabel trukket - er der plads? Optisk er jo vendt bagud, desværre, så er der plads til dette stik, når man bruger slim beslaget Vogels 205? På forhånd tak. Ps. kunne også være fedt hvis nogle gad smide lidt billeder op af det hængende på væggen. Gerne fra siden. Tak.
Redigeret af RuneH - 29-Oktober-2017 kl. 12:49 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg har selvsamme TV og beslag, og det virker fint. Til det optiske kabel der kører til min Playbar, bruger jeg en vinkel adaptor som denne:
Kan se om jeg kan få skudt lidt billeder fra siden...
|
|
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super - mange tak! :) Så vil jeg få bestilt sådan et stik. Og kunne være kanon med et billede eller to.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |