recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 55"  C9 OLED55C9
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 55" C9 OLED55C9

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 55" C9 OLED55C9
    Sendt: 24-Januar-2020 kl. 12:37
Hejsa jeg har lidt kig på denne skærm men er lidt nervøs for burn In da den i 90 % af tiden skal bruges til Xboks One X og Ps4 og den kommende PS5 samt måske den nye Xboks også hvor gal er det med dette burn in ? 
Man har jo sommertider den til at stå med det samme billeder et stykke tid et eks Call Og Duty den nye fylder jo 154 GB og selv med en linie på 500/500 Mbps tager det altså et stykke tid at hente den ned.
Jeg har også kig LG´s 

LG NanoCell TV 55" - 55SM9800 Men hvad siger/ mener i man skal vælge 

På forhånd tak 


Redigeret af klander - 24-Januar-2020 kl. 12:38
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2020 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Man har jo sommertider den til at stå med det samme billeder et stykke tid et eks Call Og Duty den nye fylder jo 154 GB og selv med en linie på 500/500 Mbps tager det altså et stykke tid at hente den ned.


Du behøver jo, teknisk set, ikke at have dit TV tændt når først download er startet Wink
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2020 kl. 12:51
Nej men det var noget som bruger en del tid men så spiller jeg lige 2 timer Call of Duty Winkhvad så 
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2020 kl. 14:22
Jeg har et LG C9 i 65".

Hvis skærmen bare står, fx fordi PS4 er i gang med opdatering, slukker jeg den.

Hvis jeg spiller, så spiller jeg (som man siger). Jeg har godt nok slået auto-hide HUD til i Sekiro som jeg spiller i øjeblikket, men er af den overbevisning at TVet skal kunne tåle det, også selvom det er HDR med fuld skrald på. Det tror jeg også det kan. Jeg har hørt (bl.a. her fra siden) at problemet var større med de første LG OLEDs.

Køb for pokker. Og spil.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2020 kl. 16:25
Burnin problemet blev drastisk reduceret med C7 og frem. Prøv at se nogle test på YouTube. Op til og med C6, kunne det fremprovokeres under almindelig stress, hvis man var uheldig. På C7 og nyere, skal du presse dem i det ekstreme, før de får burnin.

Redigeret af Nagash - 24-Januar-2020 kl. 16:26
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2020 kl. 18:21
Jeg takker for de gode svar nu venter jeg så bare på at de sætter prisen igen Tongue
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2020 kl. 07:19
Tjek lige Powers weekend tilbud. De har den i butikkerne til 8000 kr.😀
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
OFF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér OFF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2020 kl. 16:40
Jeg tog i Power i Herlev i går fredag, for at købe et 55" C9.
Det første jeg fik at vide var at det ikke var så godt et tv, og at det ikke holdt så godt. Andre producenter gjorde det bedre. Og det var kun sat ned fordi de ikke kunne sælge det....DeadAngry
Jeg stoppede sælgeren inden han kom ud i en snak om andre tv, da det var et C9 jeg ønskede.
Da jeg insisterede på et C9, ville han meget gerne have mig til at købe en kalibrering til kr. 1500,- og gerne en forsikring til et ukendt beløb.

Det lykkedes mig at købe fjernsynet uden noget ekstra, men da det skulle udleveres havde de kun et kalibreret C9. Dette blev jeg tilbudt uden at skulle betale ekstra. Hvordan kan de sælge fjernsynet kr. 2000,- billigere end andre og samtidig smide kr. 1500,- oven i??? Er det et returneret tv, der lige får et stykke papir hvorpå der står det er kalibreret?
Jeg endte med at hente et stk uåbnet kasse i Glostrup afdelingen, hvor den unge mand, tilbød sin hjælp med at lægge fjernsynet sikkert ind i min bil. Se det var service.Smile
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2020 kl. 17:06
Ja de er lidt sjove i Power jeg var i Tilst  ved Power og det var næsten en lignende smøre, jeg skulle have  et Samsung sagde han det var bedre Confused jeg skal ikke have et Samsung for de går i stykker i efter 24 md sagde jeg til ham, men så forslog han et Philips. Så skiftede jeg åbenbart farve i ansigtet og han så lidt nervøs ud og sagde så at de ikke have flere på lager, jamen jeg havde jo reserveret 1 stk jamen det var vist blevet udleveret til en anden. Så det var min anden gang i Power og helt sikkert min sidste, første gang fik jeg heller ikke noget med hjem eller jow det gjorde jeg  gik over til naboen Elgiganten det var i Viby... Såå jeg venter lidt endnu SmileWink

Redigeret af klander - 08-Februar-2020 kl. 17:14
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
wamsler Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wamsler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2020 kl. 18:22
power snyder og bruger ubehagelige salgstrick øv
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2020 kl. 21:31
Elgiganten er ikke meget bedre. En kammerat reserveret et 86" LG i Elgiganten i Herning og vi lejet en trailer, men de havde det alligevel ikke på lager trods bekræftelse. En dumsmart butikschef kunne ikke se hvad problemet var Dead og inden han kom til os sendte han sjovt nok en annullering på ordren og spurgte om min kammerat ikke havde modtaget en annullering. Så der kommer vi aldrig igen!

Redigeret af kennethbrdk - 08-Februar-2020 kl. 21:32
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2020 kl. 09:33
Lidt samme historie fra min side da jeg var i Frederiksberg Centret og købe mit C7. Fik dog til gengæld min kalibrering for 750.
Men fik Så problemer da jeg skulle have det leveret og fik 500 i rabat. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu