|
LG 55B6 Surround opsætning? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fuller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2007 Status: Offline Point: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2017 kl. 18:46 |
Hej :)
Er der nogen som kan hjælpe mig lidt med opsætning af mit nyindkøbte TV :) For lige at starte med hvad jeg har: TV: LG 55B6 Medieboks: Nvidia Shield Reciever: Pioneer VSX-828 (med Dali 5.1 højtaler system) Lige nu sidder Nvidia Shield i HDMI port 1 - TV HDMI (arc) til Reciever Men jeg kan ikke rigtig få surround ud? Har prøvet at tvinge den til surround i Shield, og heller ikke hvis jeg bruger tv' app kommer der heller ikke surround? Så det må være noget med forstærkeren? Det er et "gammel" HDMI kabel der er sat i mellem reciever og TV, men et nyt der er mellem Shield og TV :) Kan i hjælpe mig lidt her gutter?
|
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sæt din shield direkte til receiveren.
|
|
![]() |
|
Fuller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2007 Status: Offline Point: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøvede at køre Plex på min shield, og under indstillinger skiftede jeg fra auto til DTS eller sådan noget, og så virkede det ? (en film med DTS lyd spor) men hvis den var på auto virkede det ikke??
Og netflix virker heller ikke ? Havde bare problemer med at sync var dårligt når jeg havde shield direkte i min forstærker før, derfor jeg har sat den i tv'et denne gang (var med mit Sony W905)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |