recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lg 55lm660t
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lg 55lm660t

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lg 55lm660t
    Sendt: 25-Juni-2012 kl. 21:09
Hvornår kommer dette tv og er der ikke nogen der vil lave et fælleskøb?
Til top
Jesper.wind Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2004
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.wind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 11:19
Har prøvet at høre LG dk hvem der sælger det, det kan de ikke oplyse.

Andet end prøv Bilka, El-giganten, osv osv.

Kan kun finde 660S udgaven, men er den ok i DK? LG siger det kan vi ikke være sikre på
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2009
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 19:23
Hej de skrev til mig at TV'et burde være hos forhandlerne, men det kan jeg jo se det ikke var. Da jeg ikke turde bestille et 660S pga. mulige sprog problemer har jeg bestilt et Samsung es8000 i stedet. Jeg har på pixmania's  facebookgruppe fundet en der har brokket sig over sproget på 660S serien fra dem.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu