recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 55LM670 - værd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 55LM670 - værd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Despoint Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Despoint Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 55LM670 - værd
    Sendt: 02-Januar-2014 kl. 01:45
Hej.

En af minekammerater har tilbudt mig sit LG55LM670T til 8.000kr.
Er det en god pris? Fjernsynet er alligevel over et år gammel, men kostede dengang 18999kr, så det er noget af et tab ham står til.

Er dig usikker på fjernsynet er bedre end en Samsung 55" 7005, der kam købes til ca. det samme, eller om LG'en er Samsungen overlegen?
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2014 kl. 08:05
Jeg tvivler nu på at den er Samsungs moden overlegen.. der ud over har den så 1 år på bagen, det vil sige at du "mister" et års garanti. Jeg ville personligt ikke være i tvivl. Om billedet så er marginalt bedre på den ene eller den anden, det har jeg så ikke forholdt mig til.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu