|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||||
DVB-C og T og S hvis du tar' satellit, Mpeg4
Redigeret af Kampus - 23-September-2011 kl. 19:40 |
|||||
![]() |
|||||
kfalken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
||||
Oki, men synes bare der står på lg's hjemmeside at de har overnævnte tunere:
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||||
Jamen så er der jo ingen is på koen. Der er bare nogen der har købt f.eks Samsung Optager i Tyskland, som ikke har haft de tunere
Redigeret af Kampus - 23-September-2011 kl. 19:54 |
|||||
![]() |
|||||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||||
parallel importede skærme har i nogle serier.. dvb-t og dvb-c .. LWxxxS serien har f.eks C/T og en dvb-s2 tuner til sat. vigtigst er om den W/N modellerne i DK har den omtalte DVB-T2, eller også bare DVB-T , så er den tyske model nemlig præcis den samme, da software som sendes ud at standard for hele europa, men afhænger kun af service menu indstillingerne, som normalt sættes op på fabrikken. med W/N serien mener jeg så at de ville være at foretrække når Danmark nu får dvb-t2 næste år. som LG skærme allerede har i England.
Redigeret af pendec - 23-September-2011 kl. 22:31 |
|||||
![]() |
|||||
kfalken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
||||
pendec: Takker!! jeg kan se på lg.dk at tv'et har dvb-t2, mens jeg samtidig ikke kan finde noget om den tyske model
![]() dvb-t2 er det, det nye signal som bliver sendt ud i antenne stikkene 11 jan 2012?
|
|||||
![]() |
|||||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||||
dvb-t2 sendes kun ud fra Boxer fra april 2012, TV2 fortsætter på dvb-t signalet.. skal du se TV2-HD så skal du have dvb-t2 tuner.
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
"TV-distributøren Boxer skifter det ene af deres tre MUX til DVB-T2, for at skaffe plads til at sende HD kanaler som TV 2 HD" - så du mener bare recordere.dk har fejl i overskriften? |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
ja, jeg ved godt ingen læser de indlæg rigtig, så det kan let overses. men den er altså her
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Men så skal vi jo ha' nyt modtageudstyr igen igen. En MPEG4 DVB-T2 modtager
Gad vide om Boxer laver et tilbud med en T2 PVR, når nu vi skal ha' TV2 kort?
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Har så i mellem tiden fundet ud af at jeg ikke skal bruge hverken dvb-t eller dvb-t2 tuner til noget som helst. Bare tv'et har dvb-c, og det har det jo heldigvis :)
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |