|
LG 55UB850V // HEVC + 4K |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oniskaa ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Maj-2014 kl. 13:40 |
Jeg er på udkig efter et 4K tv til Max ca 2000 Euro som har HEVC 4K og er på mindst 55 tommer. Her til har jeg fundet LG 55UB850V. Jeg bruger primært fjernsynet til at se fodbold og spille ps4 spil på og Netflix. Jeg vil meget gerne høre jeres meninger? Det eneste som gør mig nervøs er at der står mci Hz 100 og der er intet mere irriterende end en fodbold kamp hvor bolden "lagger" |
|
![]() |
|
Kosire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2013 Status: Offline Point: 125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der en grund til det skal være 4K? Der er ikke nogen kanaler der sender 4K lige pt. og slet ikke fodbold.
Din playstation 4 er heller ikke 4K, men 720p/960p/1080p alt efter hvilket spil det er. Netflix er der kun meget få ting i 4K, her kan nævnes Breaking Bad og House of Cards (Sæson 2 kun). Hvis du tænker på opskalering fra 1080p til 4K, så er kvaliteten det samme. Ellers kan jeg fortælle dig at det kun er alle de nye 2014 modeller af TV der har HEVC. |
|
![]() |
|
oniskaa ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kosire: Jeg ved udmærket godt at 4K er meget begrænset og vil være det i lang tid endnu. Men nu hvor jeg alligevel skal investere i et tv så tænkte jeg hvorfor ikke være lidt fremtidssikret
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |