|
LG 58UF830 - kender I det ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tbonde1972 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2016 Sted: Skovlunde Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2016 kl. 15:41 |
Hej alle sammen.
Jeg kigger efter et nyt TV til omkring 8.000-10.000. Krav er, at det skal være 4K, og omkring 55". Var hooked på et Samsung 7005 til 9.000, men det var udgået og udsolgt. Power anbefalede f.eks. et LG 58" https://www.power.dk/tv-og-billede/fladskarms-tv/lg-58uf830vaen-58-led-tv/p-251278/?q=uf830
-som han ville kunne sælge for 9.999,- i stedet for de nævnte 11.995,- Jeg synes bare ikke, at jeg kan finde særligt meget på nettet omkring dette. Er det noget gammelt noget? Alt feedback er velkomment...
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv google igen.
Hvis jeg skriver uf830v kommer der en del sider frem. |
|
![]() |
|
tbonde1972 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2016 Sted: Skovlunde Status: Offline Point: 5 |
Ja da, men ingen på dansk.
Og mange af dem står der ikke rigtig noget i, der er modellen bare en del af mange modeller der er refereret til. Jeg mangler nogen pålidelige anmeldelser. Det er jo allerbedst af se nogen herinde fra, eller fra andre danske sites.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Jeg hjælp en nabo med at købe TV, ifm det analoge signal forsvandt.
Og hun blev overtalt i Elgiganten til at købe et LG. I løbet af en dag var det sendt retur: - Man kunne ikke flytte rundt på de digitale kanaler. Totalt ubrugelgt. - Sløvt i betjeningen og man skulle hele tiden bruge "musen" på skærmen. Som blev betjent lidt i stil med WII. - TV'et var i et lækker tyndt design. MEN antenne stikket skulle sættes på i en vinkel af 90 grader ift. TV'et. Dvs. man skulle have ca. 5 cm bag ved TV'et på væggen. Hvorfor så et tynd TV, hvis det ikke kan hænge fladt på væggen.
Vi fik det byttet til et Panasonic 55 4K til 9.000 |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Hvis du ikke kan finde ordentlige test eller lign på netop det tv.....så smid ikke penge efter det.
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Og som jeg kan se på tv'et har den ikke kant hele vejen rundt. Dette gør at man nemt kan trykke panelet ind.
Og så er det Kantbelyst panel......det er heller ikke godt.
|
|
![]() |
|
tak for jeres besvarelse.
Synes heller ikke at det er fedt, ikke at kunne finde ordentlige reviews på det. Jeg kigger lidt på Samsung 7005 igen. Så jeg napper nok 7005'eren, men kigger da også på en Sony. Men 7005's panel er vel bedre ikke? Baggrundsbelyst, ift Sony's kant belyst - er I ikke enige? Redigeret af tbonde1972 - 31-Marts-2016 kl. 23:21 |
|
![]() |
|
Ok, jeg kan se, at Sony får nogen hak i tuden rundt omkring....
Redigeret af tbonde1972 - 31-Marts-2016 kl. 23:21 |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
Lige netop LG 58UF830 skulle være med VA panel (bedre sortniveau) og et godt menusystem. Se mere her:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=35371 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |