recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lg 60" skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketlg 60" skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
parasound Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 432
Direkte link til dette indlæg Emne: lg 60" skærm
    Sendt: 15-December-2009 kl. 05:28

Hej igen

Jeg er ligesom mange andre herinde  hos recordere blevet betage af lg design  og vil gerne købe 1 stk lg 60 "   helst ps 8000 og har da også snakke med nogen forhandler (internet) om denne skærm og der var en forhandler som skrev at  at hvorfor købe ps 8000 når man kan købe ps 4000 ofg spare ca 3000 kr.- og den eneste forskel der er  er det med foden  og kan dette være rigtigt ????? at der ikke skulle være nogen forskel på lg 60 ps 8000 og lg 60 ps 4000 kun en skaldet fod og da skærme skal hænges op på vægen er jeg da lige glad med denne fod og hvis jeg da kan spare ca 3000kr.- ja så ville jeg da helle købe ps 4000 ikk men  kan det nu også være sandt og hvad med lg 60 ps 7000 eller 6000 hvad med dem  

Vil da helst havde lg 60 ps 8000 men hvis jeg kan spare ca 3000kr.- ved at købe lg60 ps 4000 og de kan det samme  og det kun er en fogd som gøre denne forskel ja  men igen er det da også sandt det jeg fik fortalt fra denne forhandler   er der nogen som ved lidrt om dette

parasound, 
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6487
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 17:55
er lige med på en lytter
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
jachan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-April-2005
Sted: Denmark
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 19:39
Jeg fandt dette indlæg på en svensk hjemmeside. Det ser altså ud til at det ikke kun er foden der er forskellig:

Skillnaden mellan PS4000 och PS8000 är att den förstnämda saknar följande:

Frontglaset som LG kallar single layer
Bluetooth
USB stödjer ej DivX HD, men stöder DivX, bilder och musik
Foten är ej i glas
Saknar THX godkännande
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu