|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() Sendt: 09-August-2010 kl. 18:43 |
Hej min mor står og skal have nyt tv, det skal være stort da hendes stue er stor og hun har heller ikke alverdens med penge, men har kigget på dette Plasma fra LG det koster kun 11.199 kr hvilket i mine øjne virker MEGET billigt for så stor en skærm
Er der nogen herinde der har set denne skærm i aktion eller ved noget om den? Er den pengene værd eller skal man holde sig langt væk?
På forhånd tak!
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
slet ikke nogen der kender til dette tv?
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Jeg har selv 50" udgaven i samme serie, og er ganske godt tilfreds med det. Da jeg ikke længere har adgang til kabel-TV i min lejlighed, har jeg desværre ikke kunnet afprøve den indbyggede DVB-C tuner. Men DVB-T tuneren giver bestemt et godt billede på skærmen.
Via TV'ets eget lille kalibrerings-program er det relativt nemt at nå frem til et fornuftigt resultat, hvis man ikke lige synes om nogen af de 4-5 forskellige presets fra fabrikken. (Og de er også - lige på nær 'Biograf' - ganske stygge at se på, med fuld knald på farverne og med alle billede"forbedrings"-funktioner slået til)
Skal jeg fremhæve noget lidt negativt ved KP250N, må det nok være at panelet synes sårbar over for retention. LG TV'et har i al fald en væsentlig lavere tolerence-tærskel over for fænomænet, end mit forrige plasma-TV fra Panasonic. (Pana'en havde så til gengæld et par andre små problemer at slås med)
Men jeg vil stadig mene, at man med LG 60PK250N får ganske meget for pengene. Håber du kunne bruge dette her til noget. ![]() Redigeret af musicus - 09-August-2010 kl. 21:15 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
![]() |
hvordan er sortniveauet? og er der god mulighed for burn in på den hvis skærmen er af "tvivlsom" karakter?
Ellers fedt med lidt input, det er VIRKELIG billigt for så stor en skærm, og den er jo full HD og med digital tuner, USB osv skal man jo ikke bruge til noget, eller min mor skal i hvertfald ikke
|
|
Optoma HD141X
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() |
Jeps og så må man selv regne ud, hvor der er "sparet", er det på billedpanelet, eller elektronikken? Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Har fået tv´et og må erkende det står KNIVSKARPT!! dog er der en slags pixelkant rundt omkring tv´et ved sortniveau på nogle scener? dette kan være når der feks er sorte bjælker oppe og nede, men de forsvinder hvis jeg vælger biografmode, er dette et tegn på det lige skal "køres" til eller skal det kalibreres eller kan det være dårligt HDMI kabel?
Er der nogen der ligger inde med nogle indstillinger til tv´et?? så ville jeg blive glad
Må erkende jeg er imponeret over så billig en stor skærm, ville sgu aldrig betale så meget for pana 65"
|
|
Optoma HD141X
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2823 |
![]() |
Og når man er i gang med at regne kan man jo tage disse variabler med:
Er avancen mindre?
Smidder man ikke så mange kroner til markedsføring?
Har man færre ansatte til f.eks. support?
Ønsker man at ens TV skal ses som et billigt alternativ, eller må prisen godt appelere til et andet kunde segment?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |