recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 60pk950n og Pioneer SC LX-72 driller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 60pk950n og Pioneer SC LX-72 driller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Emne: LG 60pk950n og Pioneer SC LX-72 driller
    Sendt: 12-April-2011 kl. 21:43
Ja, som overskriften måske afsløre lidt, så har jeg her til aften modtaget og installeret nævnte tv, super lækker skærm i rette størrelse.. Dog driller det lidt, når jeg skifter rundt på tv'et så skifter input source også på min Pioneer..

What to do?
Til top
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Marts-2006
Point: 380
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 20:41
Off topic: Jeg overvejer også LG 60 tommer. Er tidligere blevet slemt skuffet over spejlrefleks fra en 60pk250. Hvordan er din model m.h.t. spejlrefleks?
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2011 kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Ja, som overskriften måske afsløre lidt, så har jeg her til aften modtaget og installeret nævnte tv, super lækker skærm i rette størrelse.. Dog driller det lidt, når jeg skifter rundt på tv'et så skifter input source også på min Pioneer..

What to do?
Prøv at slå Simplink fra på fjernbetjeningen. Mit LG plasma lavede samme nummer med min Onkyo forstærker.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2011 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Off topic: Jeg overvejer også LG 60 tommer. Er tidligere blevet slemt skuffet over spejlrefleks fra en 60pk250. Hvordan er din model m.h.t. spejlrefleks?

Midt på dagen kan der godt være lidt genskin, men ikke noget jeg finder generede. Når jeg skal se film så har jeg mørklægningsgardiner til at lukke lyset ude.

Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

What to do?
Prøv at slå Simplink fra på fjernbetjeningen. Mit LG plasma lavede samme nummer med min Onkyo forstærker.

Hvor gør man det :)
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2011 kl. 21:11

Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Midt på dagen kan der godt være lidt genskin, men ikke noget jeg finder generede. Når jeg skal se film så har jeg mørklægningsgardiner til at lukke lyset ude.

Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

What to do?

Hvor gør man det :)

Der er en knap på din fjernbetjening (i bunden) hvor der står Simplink. 

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu