recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 60PN650T godt eller skidt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 60PN650T godt eller skidt?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 60PN650T godt eller skidt?
    Sendt: 09-August-2013 kl. 10:58
Hej,

Så lige den her på Elgigantens hjemmeside. Er det et godt eller skidt tv? Jeg har pt. et Samsung PS50C685G5SXXE plasma, og vil gerne vide om det linkede tv er bedre rent billedmæssigt. Jeg er fløjtenes ligeglad med 3D og smart tv, da det alligevel ikke er noget jeg bruger på det nuværende :)

Tænker at i og med der ingen 3D er, så må tv'et være mere modstandsdygtigt overfor retention?

Tv'et står til 6.666,- sat ned fra 9k
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 11:22
Det er formentlig teknisk set præcis samme tv som 60PA650T hvilket er et tv jeg har (2012 model). Tv'et er rigtig fint i farverne, responstid, farvedifferentering og rimelig resistent overfor retention. Der hvor det falder igennem er på sortniveauet. Det  er ikke prangende. Formentlig dårligere end på det tv du har nu. Resten er så bedre. 
Kan se at den har fået lidt flere tunere siden sidste år, så det er jo også et plus.
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 13:37
Så kan jeg kun håbe på at de også har optimeret lidt på den sorte :) Den er bestemt heller ikke imponerende på mit nuværende tv!!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu