|
LG 60PN650T godt eller skidt? |
Besvar |
Forfatter | |
ehrnberg
Bruger Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-August-2013 kl. 10:58 |
Hej,
Så lige den her på Elgigantens hjemmeside. Er det et godt eller skidt tv? Jeg har pt. et Samsung PS50C685G5SXXE plasma, og vil gerne vide om det linkede tv er bedre rent billedmæssigt. Jeg er fløjtenes ligeglad med 3D og smart tv, da det alligevel ikke er noget jeg bruger på det nuværende :) Tænker at i og med der ingen 3D er, så må tv'et være mere modstandsdygtigt overfor retention? Tv'et står til 6.666,- sat ned fra 9k |
|
Andersss
Guld medlem Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er formentlig teknisk set præcis samme tv som 60PA650T hvilket er et tv jeg har (2012 model). Tv'et er rigtig fint i farverne, responstid, farvedifferentering og rimelig resistent overfor retention. Der hvor det falder igennem er på sortniveauet. Det er ikke prangende. Formentlig dårligere end på det tv du har nu. Resten er så bedre.
Kan se at den har fået lidt flere tunere siden sidste år, så det er jo også et plus.
|
|
ehrnberg
Bruger Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så kan jeg kun håbe på at de også har optimeret lidt på den sorte :) Den er bestemt heller ikke imponerende på mit nuværende tv!!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |