recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 60PV250 til 7700 inkl forsendelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 60PV250 til 7700 inkl forsendelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Schroinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Marts-2008
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schroinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 60PV250 til 7700 inkl forsendelse
    Sendt: 11-Marts-2012 kl. 13:03
Jeg faldt lige over det her lg i går på edbpriser. Prisen i dk er 8800 og jeg har fundet det til 7700 i Tyskland. Det er under min magiske grænse, da jeg havde lovet mig selv et nyt tv når 60 1080 kom under 10k.

Lidt research har afsløret at skærmen ikke er ukendt (450 er us versionen):
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1346417

Hvis man har mod på at åbne kassen og stille på et par potmetre, så ser det ud til at man faktisk kan opnå nogle fine sortniveauer (side 3-4 i tråden ovenfor). Og mange lader til at være meget tilfredse med deres køb. Jeg tror selv at jeg bestiller et senere i dag. Det som måske generer mig mest er hvornår LG sender en ny model på markedet. Kan se at tråden på avsforum er oprettet i juli sidste år, så der går nok ikke så længe.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu