recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 65" = Skygger på tv'et ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 65" = Skygger på tv'et ?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
NintendoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NintendoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2014 kl. 23:56
Stod faktisk og kikket lidt på den samme model de hade i butikken og syntes den hade lidt det samme problem men det er svært at sige med 100% sikkerhed der var meget lys i butikken og tvet stod højt så det var ikke rigtig til at se men jeg syntes nu det så lidt ud til at have det samme problem.

En helt anden ting kan dette problem med dse ikke gå hen og aftage med tiden altså blive mindre synlig efterhånden som tv'et bliver kørt til ?
Samsung 55" UE55HU7505XXE

logitech Z-5450 Wireless/5.1 speaker THX

Sony Playstation 3 500 gb

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top
jones33 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Oktober-2013
Sted: danmark
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jones33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2014 kl. 23:57
Kan jo sagtens være clouding.. Noget du vil opleve på alle skærme med kant belysning.

Prøv evt og tag et billed af det og tag med i butikken, men hvis du har fået lev. Tv'et så skal det også ombyttes hos dig, så der skal de komme,ud,med,et nyt til dig og tage det med retur.

Hvilken butik er det købt i? Arbejder selv i Elgiganten.
Til top
jones33 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Oktober-2013
Sted: danmark
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jones33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 00:01
Du kan ikke undgå skygge effekten, det er ulempen på led tv med den belysning..
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 06:12
Oprindeligt skrevet af NintendoB NintendoB skrev:

En helt anden ting kan dette problem med dse ikke gå hen og aftage med tiden </span>altså blive mindre synlig efterhånden som tv'et bliver kørt til ?

Nope.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NintendoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af jones33 jones33 skrev:

Kan jo sagtens være clouding.. Noget du vil opleve på alle skærme med kant belysning.

Prøv evt og tag et billed af det og tag med i butikken, men hvis du har fået lev. Tv'et så skal det også ombyttes hos dig, så der skal de komme,ud,med,et nyt til dig og tage det med retur.

Hvilken butik er det købt i? Arbejder selv i Elgiganten.

Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed at det ikke er clouding men når jeg søger på LED tv og DSE så kommer der nogen billeder frem på google som liner meget det jeg opliver.

http://oi44.tinypic.com/2zpm43s.jpg 

Det skal lige med at det billede jeg linker til ikke er mit tv men det viser meget godt det jeg opliver.

Butikken jeg købte i er Elgiganten Tilst århus.. 

Redigeret af NintendoB - 14-Maj-2014 kl. 15:33

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NintendoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 22:41
Jeg har fået snakket med Elgiganten her i dag de vil godt tage tv'et tilbage men de kan ikke give mig pengen tilbage for den Klargøring af tv'et de lavet men det må jeg så live med.

Aftalen var de skulle kom efter tv´et og så overføre de mine penge retur og så kan jeg start forfra men kan nogen så svare mig på hvad jeg så skal gå efter vis jeg gerne vil undgå dette problem med DSE clouding og hvad det nu ellers hedder alt sammen eller er jeg bar ufrivillig deltager i dette panel roulette spil som det jo lidt synes at være ??.

Plasma er et no go for mig det er prøvet og var ikke nogen fornøjelse.

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4948
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 11:15
Oprindeligt skrevet af NintendoB NintendoB skrev:

Jeg har fået snakket med Elgiganten her i dag de vil godt tage tv'et tilbage men de kan ikke give mig pengen tilbage for den Klargøring af tv'et de lavet men det må jeg så live med.

Aftalen var de skulle kom efter tv´et og så overføre de mine penge retur og så kan jeg start forfra men kan nogen så svare mig på hvad jeg så skal gå efter vis jeg gerne vil undgå dette problem med DSE clouding og hvad det nu ellers hedder alt sammen eller er jeg bar ufrivillig deltager i dette panel roulette spil som det jo lidt synes at være ??.

Plasma er et no go for mig det er prøvet og var ikke nogen fornøjelse.

Hvordan kan man tage "klargøring" for gøre et defekt tv klart?
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 11:25
Ja problemet er ud fra fotoet clouding. Som nævnt tidligere, så er det svært at undgå på store skærme med kant-LED belysning. Det er en af ulemperne ved LCD/LED teknologien og det bliver mere udtalt desto større skærm.

Redigeret af Rasmus Larsen - 16-Maj-2014 kl. 11:25
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Hvordan kan man tage "klargøring" for gøre et defekt tv klart?

Det er jo ikke en defekt, men en "feature" ved den paneltype. Det kan man stadig klargøre og forsøge at få det bedste ud af.

Det er sådan at man kan ikke både få et skide godt billede, et supertyndt tv og en lav pris i samme tv.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NintendoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 14:00
Ja jeg er da ked af jeg lige har smidt 1000kr ud af ud af vinduet til den klargøring af Tvét men det er der jo ikke rigtigt noget at gøre ved.

Men som der også bliver sagt så kan jeg nok ikke så godt gøre kræv på de penge for klargøring efter som der ikke er tale om en decideret fejl.

Men nu går jeg og venter lidt på denne model : Philips 55" UHD LED SmartTV 55PUS8809/12 og så håber jeg den er beder men nu ser vi..

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 14:26
Vær opmærksom på at det, ligesom dit andet LG, ikke kan se USD.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NintendoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 14:29
USD ?Geek Hvad betyder dette ?

Xbox360 120 gb

Nintendo Wii
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu