|
LG 65UF 855 eller 860 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
glenwn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2016 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2016 kl. 14:33 |
Hej med jer
Jeg står og skal vælge mellem LG 65UF855 til 13.000 eller LG 65UF860 til 17.000. Sidst nævnte model har funktionen Color Prime. Kan nogen sige om det er 4.000 værd? På forhånd tak |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hjalp en nabo, der skulle have nyt TV, nu da de analoge signaler forsvandt. Og hun faldt for sælgeren snak for en LG 55UF840V.
Jeg kunne godt flytte rundt på kanaler, men de byttede ikke deres nummer rundt. Så for mig og for hende var det ubrugeligt. Så det rog det retur. I øvrigt synes jeg ikke billede stod særlig godt og det var langsomt at arbejde med. Jeg ved godt det ikke lige er den model du spørger til. Men undersøg det med kanalerne inden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |