recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 65UF 855 eller 860
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 65UF 855 eller 860

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
glenwn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Februar-2016
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér glenwn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 65UF 855 eller 860
    Sendt: 13-Februar-2016 kl. 14:33
Hej med jer

Jeg står og skal vælge mellem LG 65UF855 til 13.000 eller LG 65UF860 til 17.000.

Sidst nævnte model har funktionen Color Prime. Kan nogen sige om det er 4.000 værd?

På forhånd tak
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2016 kl. 15:15
Jeg hjalp en nabo, der skulle have nyt TV, nu da de analoge signaler forsvandt. Og hun faldt for sælgeren snak for en LG 55UF840V.

Jeg kunne godt flytte rundt på kanaler, men de byttede ikke deres nummer rundt. Så for mig og for hende var det ubrugeligt. Så det rog det retur. I øvrigt synes jeg ikke billede stod særlig godt og det var langsomt at arbejde med.

Jeg ved godt det ikke lige er den model du spørger til. Men undersøg det med kanalerne inden.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu