|
LG A1 48" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
haug37 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-August-2021 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-September-2021 kl. 23:46 |
LG A1 Oled 48" 4444kr i Elgiganten, Power etc.
Er dette tv ok til alm tv kigger i, streaming, youtube, high res film? Har LG 55" Oled (B7 tror jeg) i stuen, det nye skal bare stå på gæsteværelse og kunne de ting jeg nævner ovenfor. Ps nogen der har denne 48" ver. Og måske kunne give mig mål mellem fødderne på tv'et 😉 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja
|
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er langt fra fan af den nye OS version (Har CX med 5.0 versionen i stuen, som er langt bedre IMO), men wow en pris, og sikkert et ganske fortrinligt tv.
Hvis jeg havde ventet 3 mdr. i vores gæsteværelse, så er der ingen tvivl om, at det var blevet denne i stedet for den samsung 43 Q60a (ca. kr. 3.800) der blev valgt dengang. Den er dog også god.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |