|
LG B1 eller C1 |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
En "monster" PC skulle modsat konsollerne snildt kunne holde sig pænt over 40 fps ved VRR, og resten behøver hverken HDMI 2.1, VRR eller 120 fps. Så B1 skulle featuremæssigt snildt kunne opfylde alle krav, hvis der er penge at spare der(?) ...med mindre man er typen der til film sværger til diverse postprocessing aspekter som frame interpolation mv, så er C1, med sin A9 Gen 4 AI processor, et par flueben bedre. Redigeret af TBC1 - 26-April-2022 kl. 10:42 |
|||
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
|||
danriis
Junior bruger Oprettet: 03-April-2022 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vi har købt et B1 55" idag.
Konen var med ude og kigge. Hun gik direkte hen til OLED skærmene og pegede :D Mvh Dan |
|||
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Beklager hvis jeg hijacker tråden, det så ud til at trådstarter har fået købt
Nu er der jo c2 osv lige på trapperne... Skal man vente på dem eller score sig en billig c1/b1? Jeg ser på 77" Edit: damn, de er jo ude... C2 til 28.499 og C1 til 19.999 Redigeret af MaXer - 25-April-2022 kl. 17:49 |
|||
danriis
Funktioner
Tak(0)
|
||
Når de lige bliver sendt på marked koster det kassen. Vi fik B1 55” for 5999 kr. Det er sgu en helt fin pris. Overvejede C modellen men da vi stod i butikken skulle jeg bruge en del tid på at se forskellen på de to TV selvom de stod ved siden af hinanden. Billedet er sikkert bedre på de nye modeller men du betaler en kæmpe pris for små forbedringer
|
|||
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er jo lige det... Det er 50% oven i prisen i det her tilfælde ... Men det er jo bedre ...!
|
|||
danriis
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det lyder som et fund til prisen 🤣🥴
|
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4616 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Priserne på 2021-modellerne er meget attraktive nu fordi de er ved at udgå. Jeg kan ikke finde mange gode grunde til at vente på C2 eller G2.
Vi tester på Flatpanels pt. LG G2 og snart også C2.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
danriis
Funktioner
Tak(0)
|
||
Vi har fået TV'et leveret idag.
Alle mine bekymringer er manet til jorden. I forhold til vores gamle (13 år) plasma skærm er denne OLED bedre på alle paramtre. Konen har ikke meget forstand på det. Hun sagde blot - gal teksten står klart nu. Det er som at kigge på solen i forhold til det gamle tv. Klart anbefaling herfra hvis man har et ældre tv :) Mvh Dan |
|||
MaXer
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fedt! Jeg har lige bestilt et LG B1 77" som skal erstatte mit Pioneer 508XD. Skulle efter sigende komme mandag :)
|
|||
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
købte du det i power og fik et 32” med gratis oveni
|
|||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|||
MaXer
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja! Jeg lagde først mærke til at der var to tv på ordren EFTER jeg havde betalt, så der fik jeg lige et lille chok Edit: Hov, nej det var i Elgiganten!
Redigeret af MaXer - 27-April-2022 kl. 17:19 |
|||
danriis
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg tænker at du får noget af en oplevelse som mig. Vi havde et af de der highend Samsung plasma. Tror det kostede 22.000 kr (fik det på tilbud). Men det nye B1 står krystal klart og utrolige farver som ellers plasma er kendt for. Jeg har ikke engang gidet at rode med farverne endnu. |
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |