|
LG B7 til 13.999 kr. ved Power |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
A.M. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har den liggende i min kurv, men jeg synes stadig 14k er mange penge - for mig. Ret beset kunne jeg måske sagtens nøjes med fx en KS7005 eller en anden midrange LED LCD fra Panasonic eller SONY.
Vil en B7 være overkill hvis man ikke rigtig går op i 4K og HDR? Kan man egentlig kun opnå HDR ved 4K eller er det også muligt ved 1080p?
|
||
![]() |
||
Jannik K. ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
|
Jeg har det på samme måde. Har også en 55B7V liggende i kurven, mens et UE65KS7005 spøger i baggrunden :-) Kunne ikke få truffet en beslutning omkring 65B6V mens det var sat ned i pris. Træls at være så vægelsindet.
|
||
![]() |
||
A.M. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
|
Jeg har ikke plads til 65". Jeg var selv varm på KS7005/KS8005, men jeg sprang på en 55" B7.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |