|
LG B7V 65 2017 og DR app problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2025 kl. 10:02 |
Hej. Synes over de sidste 1-2 år - er der flere og flere udsendelser på den interne DR app - som ikke længere kan afspilles. Der står noget om at det kan være pga. kryptering - og brug fx en Chromecast i stedet.
Skyldes det opdateret kryptering som TV'et ikke længere kan håndtere pga det ikke opdateres på den front? Det er kun 1-2 mdr siden der kom en firmware-opdatering til TV'et men det løste det ikke. DR app er også opdateret til nyeste. Mit LG cx 55 - dér virker det. Så jeg er vel nødt til at købe et apple tv eller Chromecast eller hva? Eller kan det løses på anden måde? Hvilken løsning fungerer fornuftigt i den billige ende? Gerne mærke og model. Tak. |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DRTV appen virker bedst hvis du opretter en bruger på DR.dk. Det kan du prøve inden du investerer i noget mere.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 791 |
Jeg har bruger og bruger altid login.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Ovenstående har ikke noget med DR-login at gøre.
Problemet er dette: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1629363713 Desværre er der ikke noget nyt i sagen. DR prioriterer ikke problemet. Du kan ikke selv løse det. Mit råd: Køb Apple TV 4K og kom videre i livet. Du vil ikke kigge dig tilbage og du får overordnet en langt bedre streamingoplevelse på tværs af tjenesten. Apple TV 4K kan styres fuldt ud med TV'ets fjernbetjening, og Apples fjernbetjening kan tænde/slukke TV'et og styre lydstyrken.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Mange tak for info. Men øv.
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4814 |
Hej. Vi har et LG Oled55B6V. For 2 uger siden oplyste Erik K, at det har indbygget Miracast. Måske har jeres LG B7V 65 2017 også indbygget Miracast. LG kalder det blot noget andet (for forvirringens skyld😎), nemlig Screen Share. Jeg ved ikke hvilke mobiler i har? Men jeg kunne sende skærmbilleder fra min Samsung Galaxy S24 ind i Oled55B6V'et og få det vist på skærmen. Jeg har læst, at man kan se de ramte programmerne via en internet browser? Det kunne være et forsøg værd. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Vi har iphone. Ja, der er vist noget screen share - jeg har før sendt billeder op på tv. Tror bare jeg bruger min ældre nuc og så går på dr.dk - så virker det ad den vej.
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1225 |
Ja, hvis man ikke går så meget op i billedkvaliteten
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |