|
LG B9 optagelse stopper for tidligt. |
Besvar |
Forfatter | |
D. Jensen
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juli-2022 kl. 09:27 |
Hej,
jeg har et LG OLED65B9 med en usb disk tilsluttet. Når jeg programmerer en optagelse stopper den for tidligt, jeg havde sat den til at optage fra guiden af, en 2 timers udsendelse, med 10 minutters padding efter slut. Når jeg kigger efterfølgende har den optaget 1 time og 51 minutter nogen der har et bud på hvad der går galt? Dennis
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du måske sat den til minus 10 minutter? Ved dog ikke om det overhovedet kan lade sig gøre. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan det være fordi din tv-distributør har tidskodet programmet til at slutte før det reelt sluttede? Det har der været eksempler på gennem tiden.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
D. Jensen
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror det er et problem med tidsvisning. Den havde fået det hele med, men optagelse startede 2 min før kampstart, og da der blev fløjtet til pause efter 46 minutter, dvs. 48 minutters optagelse viser tidsindikator på optagelsen kun 39 minutter. det virker lidt i øst og vest, jeg har før misset slutningen af ting der er optaget, eksempel er kamp og nedtakt ofte programsat lige efter hinanden, og hvis jeg sætter begge til at optage er der en “hul” på 10—15 minutter mellem de 2 optagelser, og der er ikke sat ekstratid på. Dennis
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |