recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG B9 optagelse stopper for tidligt.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG B9 optagelse stopper for tidligt.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
D. Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: 2750 Ballerup
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér D. Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG B9 optagelse stopper for tidligt.
    Sendt: 18-Juli-2022 kl. 09:27
Hej,

jeg har et LG OLED65B9 med en usb disk tilsluttet.
Når jeg programmerer en optagelse stopper den for tidligt, jeg havde sat den til at optage fra guiden af, en 2 timers udsendelse, med 10 minutters padding efter slut.
Når jeg kigger efterfølgende har den optaget 1 time og 51 minutterAngry

nogen der har et bud på hvad der går galt?

Dennis
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2022 kl. 10:02
Har du måske sat den til minus 10 minutter? Ved dog ikke om det overhovedet kan lade sig gøre.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2022 kl. 10:50
Kan det være fordi din tv-distributør har tidskodet programmet til at slutte før det reelt sluttede? Det har der været eksempler på gennem tiden.
Til top
D. Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: 2750 Ballerup
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér D. Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2022 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Kan det være fordi din tv-distributør har tidskodet programmet til at slutte før det reelt sluttede? Det har der været eksempler på gennem tiden.

Tror det er et problem med tidsvisning. Den havde fået det hele med, men optagelse startede 2 min før kampstart, og da der blev fløjtet til pause efter 46 minutter, dvs. 48 minutters optagelse viser tidsindikator på optagelsen kun 39 minutter.

det virker lidt i øst og vest, jeg har før misset slutningen af ting der er optaget, eksempel er kamp og nedtakt ofte programsat lige efter hinanden, og hvis jeg sætter begge til at optage er der en “hul” på 10—15 minutter mellem de 2 optagelser, og der er ikke sat ekstratid på.

Dennis
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu