|
Lg BD 650 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juni-2012 kl. 20:04 |
Øv købte sådan en
http://webshop.coop.dk/vare/lg-blu-ray-afspiller-model-lg-bd650/8808992150770?kategorier=elektronik%2Ftv-dvd-og-tilbehoer%2Fdvd-og-blu-ray-afspillerefra coop pga af netværk stik og netflix,Og ventede en uge,Og fik den så idag,Så er der ingen netværk stik på dem ![]() på siden,Og ser at der står netværk og youtube,Og at de vil modregne 30kr på returfragt, Ringer til coop og fortæller om min oplevelse og modstand mod gebyr,Da det vel ikke er min fejl, At det ikke er den vare de skriver på hjemmeside. ,Og hun vil undersøge,Selv om hun vist ikke ved hvad jeg taler om ![]() Men siden bliver ikke rettet? Det da falsk reklame!!! |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |